Je aankoop wordt beschermd

Cottriau Glenn

Alles is correct, goede prijs kwaliteit, vlugge levering.

zie ervaring

misschien korting geven op grote hoeveelheden, dan is dezelfde levering, vb 5% op 24 flessen en vanaf 48 flessen 10%

Top

Snelheid?

rik van de craats

Deze is goed, mijn bestellingen werd snel geleverd

een duidelijke website goed overzichtelijk en goede keuze. stevige verpakking van de geleverde producten

Een ontdekking via internet.bestelling,betaling en levering alles perfect en in orde afgewerkt.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

Tjitske

Matig

dat er specifieke wijnen beschikbaar zijn

de snelheid van de bestelling: inzicht geven wat de stand van de bestelling is. dus meer de stappen melden waar de bestelling zich bevindt. toevallig was ik thuis om de bestelling in ontvangst te nemen. ik wist niet wat er met de bestelling gebeurde en hoe het verloop was en wanneer ik de bestelling kon verwachten, ongeveer 2 weken na mijn bestelling had ik het thuis. het gaat mij niet om de snelheid maar wel om de inzage. Nu was het voor me gissen.

Reactie DressMy Wijn:

Goedemiddag Tjitske,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij doen er alles aan om u als klant een zo positief mogelijke ervaring te geven bij een bestelling en betreuren het daarom dan ook enorm dat dat in uw geval niet zo is geweest.

Hetgeen wat hier mis is gegaan heeft te maken met uw betaling. U heeft de betaling een dag na de bestelling voldaan, waardoor ons systeem in het magazijn uw bestelling op geannuleerd heeft gezet doordat er geen betaling is herkend. Later is uw bestelling er opnieuw ingezet. Helaas is er door deze nieuwe koppeling niet automatisch een track & trace aan uw bestelling gekoppeld, wat normaal wel gebeurt. Hierdoor was u dus niet op de hoogte van de verzending. Dit alles had eerder opgemerkt moeten worden door ons, waarvoor wij onze excuses aan willen bieden. Wij zorgen ervoor dat dit in de toekomst niet weer mis kan gaan.

Zou u contact met ons op willen nemen hierover? Dan kunnen wij op een gepaste wijze onze excuses aanbieden.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, hierdoor kunnen wij onszelf weer verbeteren.

Justin

Wijnaankoop gedaan, prima en vlot geregeld!

Korte levertijd en fijn dat er geen bestelkosten ook al bij 6 flessen zijn.

Gijbels Rene

Een snelle levering

Zeer tevreden over DressMy Wijn

alles o.k.

Frederik Canoot

Ik ben op alle punten tevreden.

Aard

Snelle goede levering in stevige verpakking.