Slecht,wordt verkeerde artikel leveren

Bestelling leveren die op de website staan en niet de verkeerde leveren

Goedemorgen mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij betreuren het enorm dat u niet tevreden bent over uw bestelling. U geeft aan een verkeerd product te hebben ontvangen, dat zou natuurlijk erg vervelend zijn. Voor zover ik kan zien is wel het product opgestuurd die u besteld heeft, maar er kan natuurlijk iets ander mis zijn gegaan. Ik stuur u een e-mail, zodat we het probleem op kunnen lossen.

Leo

Bestelling duurde lang ivm pre order.
Product na 10 dagen goed ontvangen,alleen betaling via after pay kwam gelijk met bestelling.
Dat is minder klantvriendelijk aangezien het product...

Klant eerder melden als product niet leverbaar is en/of iedergeval contact opnemen

Goedemorgen meneer,

Bedankt voor het plaatsen van uw feedback, dit waarderen wij enorm. Bij pre-orders is het inderdaad zo dat de producten niet meteen de volgende werkdag geleverd worden, maar dat deze in bestelling gezet worden en later bij ons op voorraad worden verwacht. Per fabrikant verschillen dan de levertijden. Voor Piel Frama geldt vaak zo'n 1.5 tot 2 weken, wat in uw geval dus ook zo was. Vervelend dat u geen mailtje heeft ontvangen hierover, mijn excuses.

Wat betreft de betaling via AfterPay, deze stuurt AfterPay zelf automatisch. Het is niet zo dat wij deze meteen op de dag van levering hebben doorgezet.

Nogmaals bedankt voor het geven van uw feedback, ik wens u veel plezier met uw bestelling. Fijne dag gewenst.

Goed, snelle levering

Alleen maar goede ervaringen

Pima, snel en netjes geleverd, goede producten, prima prijs, goede en nette, snelle klantenservice

Niks op het moment

Olaf

Heel prettig.

Eerlijkheid over de levering. Goede site. Heel vriendelijk en netjes geholpen.

Ze hadden op de site niet vermeld hoe lang de levering kon duren als het produkt opnieuw gemaakt moest worden omdat de voorraad op was. Maar deze informatie was met een belletje naar de zaak zo gegeven.

Goede service en duidelijke feedback bij vragen.

Frans

Geweldige service!
Na een vergissing mijnerzijds en een telefoontje alles direct goedgekomen!

Vriendelijke behulpzame service

Super goed! Kwaliteit en snelle levering! Zeer tevreden.

Duidelijke heldere fotos

Geri Schep

Mijn ervaring met jullie is goed ,reactie op mijn vraag ,de levering, ik heb alleen 1 dingetje over mijn bestelling de kwaliteit van het hoesje prima ,alleen de kleur wijkt wel af met wat er op de...

Bij mijn bestelling kreeg ik zeker niet de kleur van wat op de site staat

Goedemorgen,

Bedankt voor het schrijven van uw review, dit waarderen wij enorm. Op deze manier kunnen wij onszelf blijven ontwikkelen. Mocht u niet tevreden zijn met uw hoesje, zou u dan contact op willen nemen met ons? De kleuren horen uiteraard wel overeen te komen. Een mailtje kunt u sturen naar support@clevermediagroup.nl. Ik hoor het graag, zodat we er naar kunnen kijken en het voor u op kunnen lossen.

Alvast bedankt.

Midsomer Holding

Zeer betrouwbaar en goed bedrijf! Vriendelijke medewerkers en mooi assortiment! Ik koop hier zeker weer.

De persoonlijke aanpak door Albert

Ga zo door, ik heb niets aan te merken