DressMy iPhone

DressMy iPhone Ook benieuwd naar feedback over de webshop DressMy iPhone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company877
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen DressMy iPhone met 9.1/10. Gebaseerd op 877 ervaringen.

One4Marketing
Matig (5/10)
One4Marketing

Overzichtelijk, makkelijk kiezen. Mooie producten

Plakstrook laat nu al los.Graag contact 0641718008

Reactie DressMy iPhone:

Erg vervelend om de horen dat de plakstrook niet werkt. Dit kan niet de bedoeling zijn van een nieuw hoesje. We willen dit graag met u oplossen en hebben telefonisch contact proberen te zoeken. Dit is helaas nog niet gelukt ,daarom is er een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Score voor DressMy iPhone:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik was op zoek naar een luxe hoesje voor mijn iphone 6 en kwam na wat zoeken bij dressmy iphone terecht..
zit niet zo met de prijs, als het hoesje maar bij mijn smaak past (1e vereiste) en de telefoon beschermt ( 2e vereiste).
het is inderdaad een prachtig hoesje. alleen laat de plakstrook nu al los. dat is erg vervelend. hierover kom ik graag in contact..

Barry
Barry

Snelle bezorging

Track en tracé nummer iets duidelijker laten maken

Zeer goede service .

Erna
Erna

Heb voor DressMy gekozen omdat jullie mijn favoriete merk verkopen: Piel Frama Croco

Telefonisch slecht bereikbaar antwoord apparaat meld alle medewerker zijn in gesprek vervolgens probeer ik het over 2 a 3 uurtje en noch doorgeschakeld antwoord apparaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Had problemen met inloggen op jullie site terugkoppeling na diverse reminders op een werkdag ontvangen en is opgelost.

Snel en goed

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima en snelle service. zoals ik gewend ben van ze.

Erik
Erik

Goede afhandeling van de bestelling en met name ook snelle levering!

geen.

Score voor DressMy iPhone:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima website met groot assortiment en een marktconforme prijs.

Geen afleveringskosten

Neen

Score voor DressMy iPhone:4.5/5

Goede en snelle service.

Goed (8/10)

Informatie is kort en bondig

Is prima zo

Score voor DressMy iPhone:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bedrijf is mij goed bevallen.

L de knikker
Zeer slecht (2/10)
L de knikker

Geen reactie meer gehad dit zou ik krijgen als het hoesje leverbaar was, er nog over gebeld het zou einde van de maand worden dit is inmiddels ruim een maand geleden nog steeds geen reactie

Reactie DressMy iPhone:

Naar aanleiding van uw review had ik u een dag later een e-mail gestuurd. Deze lijkt helaas niet aangekomen te zijn. In deze mail stond het volgende:
"Ik heb uw bestelling erbij gepakt en proberen uit te zoeken wat er is gebeurd. Uw bestelling van 24 februari is later omgezet naar een bestelling met een ander kleur hoesje. Deze is op 1 maart bezorgt volgens de track&trace. U geeft in uw review aan dat u al een maand wacht en nog steeds niets van ons gehoord heeft. Uit uw review proef ik dat er iets is blijven liggen rondom deze bestelling en ik moet eerlijk bekennen dat ik zo niet kan vinden wat dat is.
Zou u mij kunnen verduidelijken wat er mis is gegaan? Ik help u graag aan een passende oplossing, want een maand wachten zonder reactie van ons is niet netjes en is ook niet de manier waarop we met u en andere klanten om willen gaan." Aangezien wij dit standpunt nog steeds hebben zou ik alsnog graag een oplossing bieden en daarom met u in contact komen. Aangezien onze mail niet lijkt aan te komen, zou u contact met ons willen opnemen via support@dressmy.nl. Graag hoor ik van u

Score voor DressMy iPhone:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht bedrijf verkeerde info en slechte levering.

DressMy iPhone 1 beoordeling

Slechte ervaring met dressmy..
hoesje besteld, verkeerde geleverd gekregen. na mail en chat hoesje retour gestuurd (op eigen kosten) vervolgens accepteert dressmy het pakketje niet. ik kreeg weer het verkeerde hoesje. na weer mailen en chatten een retoursticker ontvangen. pakketje weer verstuurd en ook nu komt het niet aan bij dressmy maar blijft het liggen in het sorteercentrum..
weer bellen, mailen en chatten met dressmy maar ik tref iedere keer weer niet de juiste persoon die het voor kan oplossen.

Nvt

Alleen via internet.

Bedrijfsinformatie

Dressmy is een online webshop formule, gespecialiseerd in high end producten. Actief in de telecom markt, het verkoop van laptoptassen en accessoires, iphone en smartphone cases en accessoires en alles op het gebied voor tablets. En de wijnmarkt. Het online verkopen van kwaliteits wijnen en accessoires. Wijn uit heel de wereld voor een betaalbare prijs.

? Veilig betalen

? Vandaag besteld = Morgen in huis!

? A-merken met garantie

? Betaal achteraf