Reviews

8.6 / 10
288 beoordelingen
Schrijf beoordeling

91% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

288 Reviews

Marion

10/10

Leuke jurken, goede service


Petra Bok Nuyens

10/10

Prima webshop. Vriendelijke meedenkende klantenservice. Leuke kleding!

Informatie op de website

Duidelijk. Zou graag vermeld zien bij alle merken hoe het valt. Klein, groot op maat etc. Staat niet altijd overal bij

Bestelgemak

Prima en ook bij retouren goede service mbt geld terug storten

Snelheid levering

Altijd binnen 1 dag

Klantvriendelijkheid

Vriendelijke klantenservice en vooral prettig meedenkend

Reactiesnelheid

Gewoon prima.

Heb je nog aanbevelingen?

Blijf vooral zoals jullie zijn.


Sandra

9/10

Prima

Informatie op de website

Duidelijk

Bestelgemak

Eenvoudig

Snelheid levering

Ja

Klantvriendelijkheid

Ja

Reactiesnelheid

Goed


Corry

8/10

Mooie jurken, grote keuze. Duidelijk onderscheid van soorten jurken. Heel handig om de mogelijkheid te bieden welk deel van je lichaam je wel of juist niet wilt accentueren en welk type jurk daar... Mooie jurken, grote keuze. Duidelijk onderscheid van soorten jurken. Heel handig om de mogelijkheid te bieden welk deel van je lichaam je wel of juist niet wilt accentueren en welk type jurk daar bij past.

Informatie op de website

Duidelijk

Bestelgemak

Goed

Snelheid levering

Verschilt per keer, soms 2 dagen een enkele keer zelfs 6 dagen. Dit wrs door pakketdienst.


Sandra

7/10

Weet ik niet goed

Informatie op de website

Matig

Bestelgemak

Goed maar moet duidelijker qua kosten retourzending

Snelheid levering

Prima

Klantvriendelijkheid

Normaal

Reactiesnelheid

Geen ervaring

Heb je nog aanbevelingen?

Duidelijk aangeven wat kosten zijn van retourzending. In mijn geval 7.95. Pakket moet je in orginele verpakking retourneren, platte doos. Maar geen brievenbus pakket. Wat in mijn geval prima had... Duidelijk aangeven wat kosten zijn van retourzending. In mijn geval 7.95. Pakket moet je in orginele verpakking retourneren, platte doos. Maar geen brievenbus pakket. Wat in mijn geval prima had gekunt. Ook klopte de maat voeding niet. Jurk was veel te groot.

Reactie Dresses Only:

Beste Sandra,
Bedankt voor jouw reactie en feedback!
Op dit moment zijn wij bezig om onze retour procedure te verbeteren, hierdoor wordt het voor onze klant makkelijker om een product te...
Beste Sandra,
Bedankt voor jouw reactie en feedback!
Op dit moment zijn wij bezig om onze retour procedure te verbeteren, hierdoor wordt het voor onze klant makkelijker om een product te retourneren. Ook zullen de retourkosten op een andere manier worden verwerkt, namelijk achteraf bij de terugbetaling waardoor het hopelijk allemaal een stuk duidelijker wordt.
We betreuren het dat de jurk te groot was, onze ervaring is dat dit merk namelijk altijd goed op maat valt.
Groeten,
Klantenservice DressesOnly


J. Koole

2/10

Tegenvallend

Informatie op de website

Niet duidelijk mbt retourbeleid

Bestelgemak

Voldoende

Snelheid levering

Tegenvallend; 1 week

Klantvriendelijkheid

Retour zenden volledig op eigen kosten vind ik niet klantvriendelijk; koste mij €7,00 om 2 rokjes en top te retourneren terwijl ik aantal artikelen heb gehouden

Reactiesnelheid

Mail gestuurd over lange duur van zending; nooit antwoord op gehad

Heb je nog aanbevelingen?

Vooral retourbeleid veranderen.

Reactie Dresses Only:

Beste mevrouw Koole,
Onze excuses dat we nooit een reactie op jouw e-mail hebben gegeven! Door een storing bij PostNL waren een deel van onze pakketten van vorige week vertraagd. Daar zat helaas...
Beste mevrouw Koole,
Onze excuses dat we nooit een reactie op jouw e-mail hebben gegeven! Door een storing bij PostNL waren een deel van onze pakketten van vorige week vertraagd. Daar zat helaas ook jouw pakketje tussen.
Wat betreft het retourbeleid, zowel op onze website onder retourneren/ruilen als op het retourformulier geven wij uitleg waarom je bij ons voor jouw retour betaalt. De verzending is bij ons wel altijd gratis, ongeacht de waarde van je bestelling.
Groeten,
Klantenservice DressesOnly


Marjon Kerstens

9/10

Positief. Snelle levering. Helaas was het artikel te groot en niet meer beschikbaar in een maat kleiner. Netjes ingepakt dus leuk om pakketje uit te pakken

Bestelgemak

Goed

Snelheid levering

Snel

Klantvriendelijkheid

Goes

Reactiesnelheid

Snel


Susan

10/10

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop in deze leuke webshop

Informatie op de website

Fijne website

Bestelgemak

Gemakkelijk in een goed overzicht te zien welke maten nog beschikbaar zijn

Snelheid levering

Heel tevredeb

Klantvriendelijkheid

Naar volle tevredenheid

Reactiesnelheid

Nvt geweest

Heb je nog aanbevelingen?

Ga vooral zo door


E. van Zetten

10/10

Goed

Informatie op de website

Goed

Bestelgemak

Goed

Snelheid levering

Goed

Klantvriendelijkheid

Goed

Reactiesnelheid

Goed


-

6/10

Snelle levering, mooi materiaal

Informatie op de website

goed

Bestelgemak

eenvoudig

Snelheid levering

vlot

Klantvriendelijkheid

geen mening

Reactiesnelheid

-

Heb je nog aanbevelingen?

jammer om te lezen als je de bestelling binnen hebt dat een retour geld kost... maakt het lastiger om te bestellen :(