Marion

Leuke jurken, goede service

Petra Bok Nuyens

Prima webshop. Vriendelijke meedenkende klantenservice. Leuke kleding!

Duidelijk. Zou graag vermeld zien bij alle merken hoe het valt. Klein, groot op maat etc. Staat niet altijd overal bij

Prima en ook bij retouren goede service mbt geld terug storten

Altijd binnen 1 dag

Vriendelijke klantenservice en vooral prettig meedenkend

Gewoon prima.

Heb je nog aanbevelingen?

Blijf vooral zoals jullie zijn.

Sandra

Duidelijk

Eenvoudig

Ja

Ja

Corry

Mooie jurken, grote keuze. Duidelijk onderscheid van soorten jurken. Heel handig om de mogelijkheid te bieden welk deel van je lichaam je wel of juist niet wilt accentueren en welk type jurk daar... Mooie jurken, grote keuze. Duidelijk onderscheid van soorten jurken. Heel handig om de mogelijkheid te bieden welk deel van je lichaam je wel of juist niet wilt accentueren en welk type jurk daar bij past.

Duidelijk

Verschilt per keer, soms 2 dagen een enkele keer zelfs 6 dagen. Dit wrs door pakketdienst.

Sandra

Weet ik niet goed

Matig

Goed maar moet duidelijker qua kosten retourzending

Normaal

Geen ervaring

Heb je nog aanbevelingen?

Duidelijk aangeven wat kosten zijn van retourzending. In mijn geval 7.95. Pakket moet je in orginele verpakking retourneren, platte doos. Maar geen brievenbus pakket. Wat in mijn geval prima had... Duidelijk aangeven wat kosten zijn van retourzending. In mijn geval 7.95. Pakket moet je in orginele verpakking retourneren, platte doos. Maar geen brievenbus pakket. Wat in mijn geval prima had gekunt. Ook klopte de maat voeding niet. Jurk was veel te groot.

Reactie Dresses Only:

Beste Sandra,
Bedankt voor jouw reactie en feedback!
Beste Sandra,
Bedankt voor jouw reactie en feedback!
Op dit moment zijn wij bezig om onze retour procedure te verbeteren, hierdoor wordt het voor onze klant makkelijker om een product te retourneren. Ook zullen de retourkosten op een andere manier worden verwerkt, namelijk achteraf bij de terugbetaling waardoor het hopelijk allemaal een stuk duidelijker wordt.
We betreuren het dat de jurk te groot was, onze ervaring is dat dit merk namelijk altijd goed op maat valt.
Groeten,
Klantenservice DressesOnly

J. Koole

Tegenvallend

Niet duidelijk mbt retourbeleid

Voldoende

Tegenvallend; 1 week

Retour zenden volledig op eigen kosten vind ik niet klantvriendelijk; koste mij €7,00 om 2 rokjes en top te retourneren terwijl ik aantal artikelen heb gehouden

Mail gestuurd over lange duur van zending; nooit antwoord op gehad

Vooral retourbeleid veranderen.

Reactie Dresses Only:

Beste mevrouw Koole,
Beste mevrouw Koole,
Onze excuses dat we nooit een reactie op jouw e-mail hebben gegeven! Door een storing bij PostNL waren een deel van onze pakketten van vorige week vertraagd. Daar zat helaas ook jouw pakketje tussen.
Wat betreft het retourbeleid, zowel op onze website onder retourneren/ruilen als op het retourformulier geven wij uitleg waarom je bij ons voor jouw retour betaalt. De verzending is bij ons wel altijd gratis, ongeacht de waarde van je bestelling.
Groeten,
Klantenservice DressesOnly

Marjon Kerstens

Positief. Snelle levering. Helaas was het artikel te groot en niet meer beschikbaar in een maat kleiner. Netjes ingepakt dus leuk om pakketje uit te pakken

Snel

Goes

Snel

Susan

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop in deze leuke webshop

Fijne website

Gemakkelijk in een goed overzicht te zien welke maten nog beschikbaar zijn

Heel tevredeb

eenvoudig

vlot

geen mening

Heb je nog aanbevelingen?

jammer om te lezen als je de bestelling binnen hebt dat een retour geld kost... maakt het lastiger om te bestellen :(