Ilse Haagmans

Prima service, keurig verpakt. Bij vragen neemt de klantenservice tijd en luisterde goed naar mijn vragen. Vervolgens kreeg een duidelijke uitleg.
Kortom prettig en adequaat.

Snelle levering, goed verpakt met een persoonlijke brief erin.
Uitstekende telefonische klantenservice.
Dit gaf mij de aanzet om tijd te nemen en een beoordeling te plaatsen.

customer

Goede service

Goede service en snelle levering

Annie

Positief

erika ploeger

Prima verzorgd

vriendelijk schrijven erbij

Kristel

Duidelijke site

ILona

Toevallig kwam ik op deze site door het zoeken naar een speciale broek. Vanaf het eerste moment prima contact!

Snelle service! Keurig verpakt. Vriendelijk en zeer hulpvaardig Bij telefonisch contact.

Yvonne

Voor mijn moeder (80) mooie kleding besteld. Kleding is van goede kwaliteit. Snelle levering. Had vraag over de bestelling en werd vriendelijk en deskundig geholpen aan de telefoon. Zeker een... Voor mijn moeder (80) mooie kleding besteld. Kleding is van goede kwaliteit. Snelle levering. Had vraag over de bestelling en werd vriendelijk en deskundig geholpen aan de telefoon. Zeker een aanrader! Top!

Aandacht voor de klant, snelle levering, kwaliteits kleding. Top!

Erna

Prima. Zowel
Online als aan de telefoon. Goede kwaliteit broeken

Fijne service en behandeling aan de telefoon. Goede raadgeving en klantvriendelijk. En dan in de verpakking ook nog een handgeschreven briefje erbij in.
Echt super. Dus ook met de terug...
Echt super. Dus ook met de terug zending ook een handgeschreven briefje erbij in gedaan.

Marjolein

Erg goed. Snelle levering. Keurig verpakt.

Als je online een vraag stelt, krijg je heel snel antwoord. Zeer vriendelijk.

Janneke

Zeer positief