hana van gaeveren

Positieve ervaring

prijs was heel interressant

foto's van getoonde broeken in combinatie met het model waren niet heel duidelijk doordat de pasvorm niet altijd goed zichtbaar was. Broeken soms veel te lang voor het getoonde model waardoor de... foto's van getoonde broeken in combinatie met het model waren niet heel duidelijk doordat de pasvorm niet altijd goed zichtbaar was. Broeken soms veel te lang voor het getoonde model waardoor de broek niet juist aantoonde

Reactie Dress in style:

De verbeterpunten kloppen volledig en hier gaan we in de toekomst werk van maken . Alvast bedankt voor de correcte feedback .

Snelle service,juiste maten,duidelijke foto's

Groter aanbod

IP

Zeer vlotte en vriendelijke service!

Vriendelijkheid & correctheid

Nog groter aanbod ;-)

Gael Benali

Ik had een paar vragen voor men eerste bestelling en ben bijna onmiddellijk geholpen geweest. Ik had mijn bestelling op een dinsdag geplaatst en de vrijdag had ik al men jeans, die perfect is zit en... Ik had een paar vragen voor men eerste bestelling en ben bijna onmiddellijk geholpen geweest. Ik had mijn bestelling op een dinsdag geplaatst en de vrijdag had ik al men jeans, die perfect is zit en identiek zoals de foto.

Min Jee

De broek die we kochten is ?! En slechts 2 dagen moeten wachten! Zullen we zeker nog doen!

Correcte omschrijving, maten kloppen ook. Duidelijke foto's op de site

Voorlopig niet

Top

Altijd in orde, snelle levering.

Christel D'Hondt

super snelle levering

Ik vind het jammer dat het retour sturen niet gratis is. Dit houd me tegen om nog eens bij jullie te bestellen.

Corinne

Correct, zoals het moet !