Ann-Sofie

Mijn aankoop is perfect verlopen. De broek werd 2 dagen na bestelling correct afgeleverd. Zeker een webwinkel die ik bij mijn vrienden ga aanbevelen!

Super ! Bedankt !

Gryson Andy

Goede verstandhouding

goedkoop

Op zoek naar 7forallmankind kwam ik de site tegen.
Op zoek naar 7forallmankind kwam ik de site tegen.
Vond na wat zoeken wat ik zocht en het liep mis tijdens het bestellen. Dankzij de super handige message functie snel via rechtstreeks contact alles in orde kunnen brengen. dat is service

uitgebreide collectie
chatfunctie

zoeken op maat niet mogelijk via smartphone
Via smartphone ook geen volledig overzicht. Als ik één broek selecteerde kwamen er andere eronder te voorschijn maar dus geen overzicht.

Reactie Dress in style:

Bedankt voor de zeer positieve feedback !
Bedankt voor de zeer positieve feedback !
Echter is het wel mogelijk om te filteren op maat . Je klikt op de 3 streepjes zodat je in het menu terecht komt - daar klik je op damesjeans - dan collection options waar je op filter kan klikken met de maten .

Positief! Ik kreeg vlot en beleefd antwoorden op mijn vragen.

thierry hoflack

Geen opmerkingen

lazaros mpellis

Goede prijs en goed product

communicatie is zeer goed

Ok!

snelle levering!

Snelle en correcte levering.

Snel
Correct

Een nog groter aanbod?

Al meermaals een broek besteld en ben er super tevreden van! Goede kwaliteit en vlotte service.

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs!

Hopelijk in de toekomst nog meer andere seven modelletjes om uit te kiezen.

Reactie Dress in style:

We proberen in de toekomst aan meer jeans te geraken maar is momenteel niet makkelijk om goede outlet te vinden . Laat ons hopen :) . Bedankt voor de zeer positieve feedback .

hana van gaeveren

Positieve ervaring

prijs was heel interressant

foto's van getoonde broeken in combinatie met het model waren niet heel duidelijk doordat de pasvorm niet altijd goed zichtbaar was. Broeken soms veel te lang voor het getoonde model waardoor de... foto's van getoonde broeken in combinatie met het model waren niet heel duidelijk doordat de pasvorm niet altijd goed zichtbaar was. Broeken soms veel te lang voor het getoonde model waardoor de broek niet juist aantoonde

Reactie Dress in style:

De verbeterpunten kloppen volledig en hier gaan we in de toekomst werk van maken . Alvast bedankt voor de correcte feedback .