Marleen Stragier

Snelle service

veel keuze

Snelle levering en leuk ingepakt met een persoonlijke kaart erbij. Duidelijke website met goede foto's.

retour sturen eenvoudig en snelle retour betaling

Hans Meijners

Een correcte en prima bestelling en levering.

Goed en zeer correct verpakt.

Ik zocht een nette pantalon met elastiek rondom, retour gestuurd omdat het elatiek te strak was maar geld wordt niet heel snel teruggestort

Reactie DRESSYOURPARENTS:

Goedemiddag mevrouw, even een korte reactie omdat wij ons niet kunnen vinden in uw review. Wij hebben in uw geval binnen 3 dagen de afhandeling van uw retourzending gedaan. Dat lijkt ons niet heel... Goedemiddag mevrouw, even een korte reactie omdat wij ons niet kunnen vinden in uw review. Wij hebben in uw geval binnen 3 dagen de afhandeling van uw retourzending gedaan. Dat lijkt ons niet heel lang eerlijk gezegd.
We streven er altijd na om de retourafhandeling zo snel mogelijk te doen, in elk geval in de week dat de retourzending bij ons terugkomt, maar vaak al dezelfde dag. Voor u als klant fijn en voor ons ook, want dan kan het artikel weer in de webshop staan voor een andere klant. Wat wel eens gebeurt is dat het pakje met Post.nl lang onderweg is voordat het bij ons aankomt. En dan lijkt het natuurlijk lang, maar is dat feitelijk niet zo. We hopen ons retourbeleid zo goed uitgelegd te hebben, anders horen we het natuurlijk graag.
Hartelijke groet,
Het team van D.Y.P

Marion Odekerken

Het bedrijf blijkt een betrouwbaar en vriendelijk klein bedrijf met een erg leuke collectie voor de wat oudere dame/heer met goede smaak.
Het straalt vriendelijkheid en persoonlijkheid ui...
Het straalt vriendelijkheid en persoonlijkheid ui blijkt uit het aan je bestelling toegevoegde handgeschreven briefje …..erg leuk.
Persoonlijk contact is mogelijk en Je eventuele vraag wordt snel beantwoord!
Het enige (kleine) minpuntje, maar daar kunnen zij niet veel aan doen neem ik aan, is de verzending met Post NL of DPD, dat was ietwat verwarrend en duurde ook langer dan normaal …
Ik ga zeker in de toekomst nog het een en ander bestellen want hun collectie sluit enorm aan bij mijn persoonlijke smaak!!!

Klein bedrijf met super leuke collectie

Jopie Wessels

Mooie merkkleding keurige verpakking.

Pas 1 keer besteld. Maar zag er goed uit.

Emile Tack

Bedrijf heeft beste kledij voor senioren zoals ik, de prijs is navenant duurder.

De afwerking is gewoonweg beter en de elastieken rekband is een pluspunt, mocht het mogelijk zijn om die aan te passen was het perfect.

Annette Spijker

Zeer goede ervaringen! Regelmatig bestel ik mooie kleding voor mijn moeder.

Het aanbod, snelle levering en het is altijd weer een feestje om de mooi verpakte zending uit te pakken.

BETROUWBAAR

INFORMATIE VOORZIENING