9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Kim

Geweldige service

Je ervaring

Het product was verkeerd bezorgd. Ik werd via email heel prettig te woord gestaan. Het product is nogmaals verzonden. Ik werd overal goed van op de hoogte gehouden en ontving het ontzettend snel.

Hele fijne site met fijne producten.

C. H.

Dreamy

Je ervaring

Enorm snelle levering. Aangename website en mooi aanbod. Eindelijk een Benelux site die Rifle Paper Co. aanbiedt!

Petra

Prima! Correcte en snelle levering. Producten komen overeen met hetgeen getoond wordt op de site. Ik zal dreamkey zeker vaker bezoeken (en wat bestellen natuurlijkšŸ˜‰), maar ook aanraden bij...

Mooie spulletjesā¤

Er mogen wat mij betreft duidelijkere foto's komen van de levensmap. Ik ben aan het overwegen om het aan te schaffen, en ben dus aan het kijken wat ik er zoal in zou zetten. Maar heb hierin nog niet voldoende duidelijkheid om te kunnen beslissen.

Prachtige spullen & kwaliteit

Je ervaring

Leuk ingepakt kwam mijn pakketje binnen, en w-a-u-w. Het werkboek voor toekomstige structuurjunkies is geweldig. Ik twijfelde er nog over, maar dankzij het filmpje op de website over de hoofdstukken ging ik overstag.

De website liep vast tijdens het bestellen.

Charile

Naar verwachting

Je ervaring

De agenda is snel binnengekomen en zat erg netjes verpakt.

Helaas was de voorkant cover verkleurt, het is te zien dat we iets op heeft gelegen. Ik wilde hem gelijk gebruiken dus heb hem niet terug gestuurd, maar nu baal ik er wel van.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een verkleurde agenda ontvangt. Wanneer deze ongebruikt is, mag je 'm (op onze kosten) retour sturen, dan ontvang je z.s.m. een nieuw exemplaar.

Je mag me altijd mailen: nienke@dreamkey.nl

Lieve groet,
Nienke

Lang wachten

Je ervaring

Mooi inpakpapier en precies als beloofd was

Ilse

Erg tevreden!

Je ervaring

de bestelling werd snel opgestuurd en was heel mooi verpakt. Ik vond het makkelijk dat ik achteraf kon betalen met Afterpay omdat ik mijn internetbankieren bij het bestellen niet bij de hand had.

Gail

Dream Webshop!

Je ervaring

Een geweldige service en al mijn producten waren super leuk verpakt. Het waren net allemaal cadeautjes die ik uitpakte. De producten zijn van de hoogste kwaliteit en staan nu te stralen op mijn bureau. De instagram is handig voor inspiratie en de thema's op de website werken overzichtelijk.

Niks! Nog meer leuke producten op de webshop en instagram zetten!

Prachtig

Je ervaring

Snelle en vriendelijke service, mooie producten.