9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Anne

Mooie enveloppen, jammer van de stift en verzendkosten

Je ervaring

Het was de tweede keer dat ik iets heb besteld, erg leuke webshop met mooie kwalitatieve spullen en het is een cadeautje om te ontvangen.

Wel jammer vond ik dat er een kopere stift bij de kraft enveloppen stond als suggestie en ik dacht dat dit een mooie match zou zijn maar dat bleek niet zo, het schrift van de stift is niet goed te... Wel jammer vond ik dat er een kopere stift bij de kraft enveloppen stond als suggestie en ik dacht dat dit een mooie match zou zijn maar dat bleek niet zo, het schrift van de stift is niet goed te lezen op de kraft enveloppen. Daarnaast vond ik het jammer dat ik best veel aan verzendkosten heb betaald terwijl het brievenbus post was.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback. De 'suggesties / Meer moois' die je onderin bij het product ziet, zijn overige artikelen die in de webwinkel verkrijgbaar zijn. Dit zijn geen producten die perse bij... Dankjewel voor je feedback. De 'suggesties / Meer moois' die je onderin bij het product ziet, zijn overige artikelen die in de webwinkel verkrijgbaar zijn. Dit zijn geen producten die perse bij elkaar horen, of samen gebruikt moeten worden. In het vervolg mag je me altijd bellen of mailen voor advies. Wat betreft de verzendkosten, staat er bij de enveloppen vermeld dat er standaard pakketpost wordt berekend. Wanneer je er 75 of minder besteld, kan je de genoemde kortingscode gebruiken voor brievenbuspost. Hopelijk ben je verder wel tevreden met je bestelling. En je mag me altijd bellen of mailen voor advies of vragen! Lieve groet, Nienke

Feedback S.warner-batenburg

Nee, alles naar wens

Liliaceae

Niet tevreden

Je ervaring

Het pakket was netjes ingepakt.
Helaas toen ik de klembordjes uit de verpakking haalde. Gingen ze een voor een kapot. Heel jammer, daar heb ik niet zoveel aan.
Als ik ergens geld aan...
Het pakket was netjes ingepakt.
Als ik ergens geld aan uit geeft moet het ook goed zijn.

Inversteer in kwaliteit niet in spullen waar je niks aan hebt.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Het is uiteraard niet de bedoeling dat de klemborden kapot zijn. Hier heb ik tot nu toe nog geen klachten over gehad. Zou je mij misschien kunnen mailen naar... Dankjewel voor je feedback! Het is uiteraard niet de bedoeling dat de klemborden kapot zijn. Hier heb ik tot nu toe nog geen klachten over gehad. Zou je mij misschien kunnen mailen naar info@dreamkey.nl dan zal ik z.s.m. vervangende klemborden naar je toesturen, of de kapotte vergoeden. Lieve groet, Nienke

Mooie webshop, goede service

Je ervaring

De webshop heeft mooie producten. Het bestellen ging makkelijk en snel en de producten werden vlot en mooi verpakt bezorgd.

Wolf and Storm

Een fijne webshop en een fijne dienstverlening!

Een gezellige sfeer.

Beoordeling bestelling masking tape

Je ervaring

Duidelijke informatie en snelle levering.

Geen verbeteringen. Goed zo.

Leuke webshop met originele cadeautjes en papier werk