9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Martine

Fijne en verslavende webshop

Je ervaring

Erg leuk hoe het wordt bezorgd. Persoonlijk en met zorg verpakt en net zo creatief als de website en spulletjes.

Fijne site met prachtige producten

Je ervaring

Overzichtelijke site. Bij de bestelling een gratis schriftje, erg leuk!

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten.

Goede, snelle levering. Minder goede klantenservice.

Je ervaring

De website is top en alles is heel duidelijk.

Direct nadat ik mijn bestelling had geplaatst wil ik nog iets toevoegen. Helaas is dat niet mogelijk. Ook mijn bestelling annuleren en opnieuw plaatsen was niet mogelijk. Ook niet nadat ik mailcontact heb gehad. Hierdoor heb ik twee keer verzendkosten betaald en dat vind ik erg jammer.

Reactie Dreamkey.nl:

Bedankt voor je feedback.
Jammer dat je zo'n negatieve indruk heb van mijn klantenservice. Het was inderdaad niet meer mogelijk om een product toe te voegen aan je bestelling, omdat deze al verzonden was op het moment dat je mailde (wat overigens bijna 1,5 uur na je bestelling was).
In het vervolg kan je bij een spoedje beter even telefonisch contact opnemen.

Hopelijk ben je verder wel tevreden over je bestelling.

Lieve groet,
Nienke

I. De Groot

Inpakpapier

Je ervaring

Design van al het inpakpapier is erg mooi. En voor het aantal meters wat je krijgt betaal je keurig voor (niet duur) en alles wat keurig bezorgd in een koker of als rol. En netjes is een goeie stevige doos

Nvt

Anne

Mooie enveloppen, jammer van de stift en verzendkosten

Je ervaring

Het was de tweede keer dat ik iets heb besteld, erg leuke webshop met mooie kwalitatieve spullen en het is een cadeautje om te ontvangen.

Wel jammer vond ik dat er een kopere stift bij de kraft enveloppen stond als suggestie en ik dacht dat dit een mooie match zou zijn maar dat bleek niet zo, het schrift van de stift is niet goed te lezen op de kraft enveloppen. Daarnaast vond ik het jammer dat ik best veel aan verzendkosten heb betaald terwijl het brievenbus post was.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback.

De 'suggesties / Meer moois' die je onderin bij het product ziet, zijn overige artikelen die in de webwinkel verkrijgbaar zijn. Dit zijn geen producten die perse bij elkaar horen, of samen gebruikt moeten worden. In het vervolg mag je me altijd bellen of mailen voor advies.

Wat betreft de verzendkosten, staat er bij de enveloppen vermeld dat er standaard pakketpost wordt berekend. Wanneer je er 75 of minder besteld, kan je de genoemde kortingscode gebruiken voor brievenbuspost.

Hopelijk ben je verder wel tevreden met je bestelling. En je mag me altijd bellen of mailen voor advies of vragen!

Lieve groet,
Nienke