9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Super levering

Je ervaring

Snelle levering en netjes ingepakt

Nvt

Super leuke producten en snelle levering!

Je ervaring

Ik heb de bestelling op woensdagavond besteld en deze werd vrijdag al bezorgd! Het was leuk en goed verpakt en de producten zijn nog leuker dan ik had gedacht.

Claire Volger

Nienke werkt hard voor je!

Je ervaring

Er is een groot aanbod aan leuke spulletjes. Ook goed dat je meerdere keuzes hebt qua lengte van bijvoorbeeld inpakpapier. Wat een fantastische verassing was, was dat het inpakpapier van een meter... Er is een groot aanbod aan leuke spulletjes. Ook goed dat je meerdere keuzes hebt qua lengte van bijvoorbeeld inpakpapier. Wat een fantastische verassing was, was dat het inpakpapier van een meter netjes opgerold met een papiertje eromheen ingepakt was. Op vele sites zie ik dat ze het opvouwen en tegen een meerprijs in een koker kunnen opsturen. Belachelijk natuurlijk! En aan dit soort goede acties bij het inpakken merk je dat jij, Nienke, echt goed nadenkt over de verzending van je spulletjes.
Ook is het pakketje op zichzelf al een cadeautje wat je uitpakt. Heel netjes ingepakt en met liefde verzorgd. Dat merk je!!

Ook nadat je je bestelling hebt gedaan krijg je overal netjes een mailtje over! Super fijn!

Beoordeling bestelling

Je ervaring

Jullie website ziet er super leuk uit, net zoals jullie spullen! De betaling ging vlot en mijn pakketje was er snel.
Wat ik ook heel leuk vond was dat alles zo netjes en mooi was ingepakt,...
Wat ik ook heel leuk vond was dat alles zo netjes en mooi was ingepakt, niet zomaar een kartonnen doos en een plastieken zak maar netjes met papier. Dat maakte het direct speciaal en nog leuker om het pakketje aan te krijgen.

Ik vind €8,95 een veel te hoge verzendkost!! Dit houd mij tegen om bij jullie meer te kopen en dat vind ik spijtig jullie spullen zijn wel enorm leuk.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback!
Dankjewel voor je feedback!
De verzendkosten naar België zijn inderdaad aan de hoge kant. Dit is helaas zo bepaald bij het Nederlandse postbedrijf PostNL. Ik hoop zeker dat de kosten in de toekomst omlaag kunnen. Boven de € 75,- is overigens de verzending naar België gratis :)
Lieve groet,
Nienke

Martine

Fijne en verslavende webshop

Je ervaring

Erg leuk hoe het wordt bezorgd. Persoonlijk en met zorg verpakt en net zo creatief als de website en spulletjes.

Fijne site met prachtige producten

Je ervaring

Overzichtelijke site. Bij de bestelling een gratis schriftje, erg leuk!

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten.

Goede, snelle levering. Minder goede klantenservice.

Je ervaring

De website is top en alles is heel duidelijk.

Direct nadat ik mijn bestelling had geplaatst wil ik nog iets toevoegen. Helaas is dat niet mogelijk. Ook mijn bestelling annuleren en opnieuw plaatsen was niet mogelijk. Ook niet nadat ik... Direct nadat ik mijn bestelling had geplaatst wil ik nog iets toevoegen. Helaas is dat niet mogelijk. Ook mijn bestelling annuleren en opnieuw plaatsen was niet mogelijk. Ook niet nadat ik mailcontact heb gehad. Hierdoor heb ik twee keer verzendkosten betaald en dat vind ik erg jammer.

Reactie Dreamkey.nl:

Bedankt voor je feedback.
Bedankt voor je feedback.
Jammer dat je zo'n negatieve indruk heb van mijn klantenservice. Het was inderdaad niet meer mogelijk om een product toe te voegen aan je bestelling, omdat deze al verzonden was op het moment dat je mailde (wat overigens bijna 1,5 uur na je bestelling was).
In het vervolg kan je bij een spoedje beter even telefonisch contact opnemen.
Hopelijk ben je verder wel tevreden over je bestelling.
Lieve groet,
Nienke

I. De Groot

Inpakpapier

Je ervaring

Design van al het inpakpapier is erg mooi. En voor het aantal meters wat je krijgt betaal je keurig voor (niet duur) en alles wat keurig bezorgd in een koker of als rol. En netjes is een goeie... Design van al het inpakpapier is erg mooi. En voor het aantal meters wat je krijgt betaal je keurig voor (niet duur) en alles wat keurig bezorgd in een koker of als rol. En netjes is een goeie stevige doos

Nvt