9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Helemaal tevreden

Je ervaring

Snelle en volledige levering, leuk verpakt.

Sommige kaarten waren kleiner dan verwacht, kan aan mezelf liggen, ik heb niet op het formaat gelet waarschijnlijk.

Titel is voor mij niet meteen duidelijk wat er dan verkocht wordt.

Je ervaring

heel goed, prima en snelle service

Charlyfine

Echt een aanrader!

Je ervaring

Wat een leuke site met fantastische spullen. Het pakketje was er zo en ook een feestje om open te maken!

Ga zo door

Leuke webwinkel

Je ervaring

De bestelling is goed verlopen! Leuk touch een handgeschreven briefje erbij. Toch iets persoonlijks bij een bestelling van een webwinkel! Top

Feedback dreamkey

Je ervaring

Mooi design van de webshop, mooie producten

groter assortiment stickers en tape

Super levering

Je ervaring

Snelle levering en netjes ingepakt

Nvt

Super leuke producten en snelle levering!

Je ervaring

Ik heb de bestelling op woensdagavond besteld en deze werd vrijdag al bezorgd! Het was leuk en goed verpakt en de producten zijn nog leuker dan ik had gedacht.

Claire Volger

Nienke werkt hard voor je!

Je ervaring

Er is een groot aanbod aan leuke spulletjes. Ook goed dat je meerdere keuzes hebt qua lengte van bijvoorbeeld inpakpapier. Wat een fantastische verassing was, was dat het inpakpapier van een meter netjes opgerold met een papiertje eromheen ingepakt was. Op vele sites zie ik dat ze het opvouwen en tegen een meerprijs in een koker kunnen opsturen. Belachelijk natuurlijk! En aan dit soort goede acties bij het inpakken merk je dat jij, Nienke, echt goed nadenkt over de verzending van je spulletjes.
Ook is het pakketje op zichzelf al een cadeautje wat je uitpakt. Heel netjes ingepakt en met liefde verzorgd. Dat merk je!!

Ook nadat je je bestelling hebt gedaan krijg je overal netjes een mailtje over! Super fijn!

Beoordeling bestelling

Je ervaring

Jullie website ziet er super leuk uit, net zoals jullie spullen! De betaling ging vlot en mijn pakketje was er snel.
Wat ik ook heel leuk vond was dat alles zo netjes en mooi was ingepakt, niet zomaar een kartonnen doos en een plastieken zak maar netjes met papier. Dat maakte het direct speciaal en nog leuker om het pakketje aan te krijgen.

Ik vind €8,95 een veel te hoge verzendkost!! Dit houd mij tegen om bij jullie meer te kopen en dat vind ik spijtig jullie spullen zijn wel enorm leuk.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback!
De verzendkosten naar België zijn inderdaad aan de hoge kant. Dit is helaas zo bepaald bij het Nederlandse postbedrijf PostNL. Ik hoop zeker dat de kosten in de toekomst omlaag kunnen. Boven de € 75,- is overigens de verzending naar België gratis :)

Lieve groet,
Nienke