9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Tevreden met bestelling!

Je ervaring

De website ziet er verzorgd uit, ook de manier waarop het pakketje is ingepakt en wordt afgeleverd straalt een bepaalde 'luxe' uit, alsof je een cadeautje ontvangt.

Nee, geen idee

Kim Godfroid

Snelle levering, prachtig pakje

Je ervaring

De levering kwam er heel snel na de bestelling. Ook het uitzicht van het pakje was prachtig! Alles tot in de puntjes afgewerkt!

Geen!

Nathalie ten Kleij

Super service

Je ervaring

Fijne webshop, makkelijke website en snelle levering.

Maria Hallensleben

Inpakpapier

Je ervaring

Al een tijdje zat ik te azen op party under the sky. Maar ik vond de kosten voor verzenden te hoog. Uiteindelijk toch gedaan en ben er heel blij mee.

Sanne

Aanrader voor leuke, bijzondere spulletjes

Je ervaring

Heel hebberig word ik van deze winkel; super leuke spullen, heel snel verzonden en ook nog mooi ingepakt én voorzien van een lief kaartje.

Super goede en leuke website!

Je ervaring

Het is een hele prettige website met leuke artikelen.

Review Dreamkey

Leuke producten

Snelheid van levering

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Was er iets misgegaan met de levering van je bestelling? Ik verstuur het zelf altijd binnen 48 uur, maar het is natuurlijk vervelend als er bij PostNL iets fout gaat... Dankjewel voor je feedback! Was er iets misgegaan met de levering van je bestelling? Ik verstuur het zelf altijd binnen 48 uur, maar het is natuurlijk vervelend als er bij PostNL iets fout gaat waardoor de levering is vertraagd. Hopelijk heb je in ieder geval je producten goed ontvangen!
Lieve groet,
Nienke

Marianne

Fantastisch!

Je ervaring

Prachtig stevig ingepakt en sneller kan niet!