9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Marjon

Leuke originele producten, goede service

Je ervaring

Toffe producten die je niet overal vindt. Mooie uitstraling. Snelle service. Met aandacht verpakt! Top!!

Wanneer je de website via mobiel bezoekt kun je de producten niet makkelijk zien omdat daar dan een waas/tekst overheen gaat. Ik hen uiteindelijk gewoon op pc besteld, dat kijkt veel rustiger.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Ik zal er eens naar kijken hoe ik het gemak via de mobiel kan verbeteren :)
Lieve groet, Nienke

Fijne webshop met allemaal mooie spulletjes

----

---

Karel de Bruin

Leuk aanbod, snelle verzending

Je ervaring

Erg leuke artikelen. Toen ik iets wou weten reageerde de klantenservice binnen een uur.
Bezorgd binnen een dag, alles was compleet.

Geen, betrouwbare en leuke webwinkel.

Mooie spullen, precies als op site, snel geleverd en prachtig met veel aandacht verpakt!

Tessa Cruypelants

Fijne producten, goeie service, snelle levering

Je ervaring

ik heb voor de 2de keer op rij mijn inpakpapier voor de feestdagen besteld op dreamkey. Vorig jaar heb ik erg veel complimentjes gekregen over het papier en mijn "extraatjes" zoals touw, stickers, labels, etc. Ook ben ik hele grote fan van het assortiment agenda's, mooie kwalitatieve en originele agenda's! Ik ben blij!

Het assortiment agenda's nog meer uitbreiden misschien, maar dat is puur persoonlijk. Ook zou het een goed idee zijn om bulletjournals aan te schaffen aangezien dit ook enorm hip en trendy is momenteel!

Judith

Ongelooflijk hoge service!

Je ervaring

Ik kocht een kalender van rifle paper
Een merk dat bijna nergens te vinden is in Nederland, erg fijn het hier te vinden.

Wendy

Retour pas maanden later verwerkt

Je ervaring

Het bestellen verliep netjes, met uitzondering van een melding dat een artikel wat ik besteld had niet op voorraad was - de voorraadstatus op de website is dus niet correctie, maar desondanks bestelling redelijk snel in huis. Echter kom ik er na maanden later pas achter door een mail dat mijn retour van begin augustus pas begin oktober verwerkt is. Dat is wel enorm slordig m.b.t. administratie.

Betere administratie en ook voorraadstatus voor website

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback. Jammer om te horen dat je zo negatief aankijkt tegen je bestelling. Het komt inderdaad helaas af en toe voor dat de voorraad niet helemaal blijkt te kloppen. Desondanks is je retour wel direct verwerkt, alleen kwam ik er pas later achter dat de mail niet verstuurd was, dus die is inderdaad wat laat verzonden. (als het goed is is vanuit AfterPay ook gecommuniceerd dat het product retour is gekomen en het bedrag in mindering gebracht).
Ik snap dat de late e-mail verwarrend was, maar je retour was dus wel direct verwerkt toen ik deze had ontvangen.

Anna Pops

Perfect service, top website!

Je ervaring

Uitstekende service, heel tevreden!

Leuke site

Snel, vriendelijk en persoonlijk

Grotere foto''s op site

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat je het bestelgemak en informatie op de website niet zo positief beoordeeld. Wat was het precies waar je tegen aanliep tijdens het bestellen wat je niet makkelijk vond? En wist je al dat je op de afbeeldingen kan klikken zodat ze groter worden?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie, zodat ik misschien nog wat verbeteringen kan doorvoeren in de website.

Lieve groet,
Nienke

Karin Assink

Zeer tevreden!

Je ervaring

Feestje om iets te bestellen en te ontvangen!