9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Toch tegenvaller

Je ervaring

persoonlijke follow up is prima

voorkom dat het lijkt alsof het product meer is dan het werkelijk is. in mijn geval heb ik notitie boekjes besteld die bij binnenkomst meer schriftjes zijn (boek heeft rechte rug) dit heb ik niet... voorkom dat het lijkt alsof het product meer is dan het werkelijk is. in mijn geval heb ik notitie boekjes besteld die bij binnenkomst meer schriftjes zijn (boek heeft rechte rug) dit heb ik niet goed bij bestelling waargenomen helaas

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback en jammer om te horen dat je de informatie op de website negatief beoordeeld hebt, evenals de afhandeling van de retour/klacht. Helaas heb ik alleen geen klacht van je... Dankjewel voor je feedback en jammer om te horen dat je de informatie op de website negatief beoordeeld hebt, evenals de afhandeling van de retour/klacht. Helaas heb ik alleen geen klacht van je ontvangen over de mail of telefoon, kan dat kloppen? Uiteraard mag je altijd het product retour sturen, in dit geval wil ik dan de kosten op me nemen omdat het product niet precies zoals omschreven. Graag hoor ik van je of je hier gebruik van wilt maken of dat ik je op een andere manier kan helpen. Lieve groet, Nienke

Super service

Je ervaring

Erg leuke verpakking en snelle verzending

Happy Whatever

Super blij!

Je ervaring

Leuke spullen, snel bezorgd.

Ik mis blanco notitieboekjes in je assortiment. Zou een mooie aanvulling zijn. :)

Oriana

Snelle service en mooi verpakt.

Je ervaring

Ik was op zoek maar poederroze bakerstwine. Toen ik via google op de site kwam vond ik nog meer leuks wat ik gelijk meebestelde. Alles was snel bezorgd en zag er mooi verpakt uit.

(Bijna) ALLES WAT JE ZOEKT...

Marjon

Leuke originele producten, goede service

Je ervaring

Toffe producten die je niet overal vindt. Mooie uitstraling. Snelle service. Met aandacht verpakt! Top!!

Wanneer je de website via mobiel bezoekt kun je de producten niet makkelijk zien omdat daar dan een waas/tekst overheen gaat. Ik hen uiteindelijk gewoon op pc besteld, dat kijkt veel rustiger.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Ik zal er eens naar kijken hoe ik het gemak via de mobiel kan verbeteren :)
Lieve groet, Nienke

Fijne webshop met allemaal mooie spulletjes

----

---

Karel de Bruin

Leuk aanbod, snelle verzending

Je ervaring

Erg leuke artikelen. Toen ik iets wou weten reageerde de klantenservice binnen een uur.
Bezorgd binnen een dag, alles was compleet.

Geen, betrouwbare en leuke webwinkel.

Mooie spullen, precies als op site, snel geleverd en prachtig met veel aandacht verpakt!

Tessa Cruypelants

Fijne producten, goeie service, snelle levering

Je ervaring

ik heb voor de 2de keer op rij mijn inpakpapier voor de feestdagen besteld op dreamkey. Vorig jaar heb ik erg veel complimentjes gekregen over het papier en mijn "extraatjes" zoals touw, stickers,... ik heb voor de 2de keer op rij mijn inpakpapier voor de feestdagen besteld op dreamkey. Vorig jaar heb ik erg veel complimentjes gekregen over het papier en mijn "extraatjes" zoals touw, stickers, labels, etc. Ook ben ik hele grote fan van het assortiment agenda's, mooie kwalitatieve en originele agenda's! Ik ben blij!

Het assortiment agenda's nog meer uitbreiden misschien, maar dat is puur persoonlijk. Ook zou het een goed idee zijn om bulletjournals aan te schaffen aangezien dit ook enorm hip en trendy is... Het assortiment agenda's nog meer uitbreiden misschien, maar dat is puur persoonlijk. Ook zou het een goed idee zijn om bulletjournals aan te schaffen aangezien dit ook enorm hip en trendy is momenteel!