9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Advocatenkantoor RechtVaardig

Geweldige producten en fantastische service!

Je ervaring

Er werd vooraf al keurig aangegeven dat de verzending iets later zou plaatsvinden vanwege de aanwezigheid van Dreamkey op een beurs en de onmogelijkheid daardoor om te verzenden.

LinYoli - Linda

Snel geleverd, super mooi en leuk ingepakt!

Zeer goed

Zeer klantvriendelijk

Nvt

Top

Je ervaring

Overzichtelijke website, leuke producten, goed op de hoogte gehouden van de bestelling dus zeker een aanrader!

Nvt

Echt een kadootje

Je ervaring

Ik vond het echt een kadootje om de spullen te ontvangen, leuk verpakt en het er allemaal professioneel uit.

Heb ik niet

Lisa

Geweldig!

Je ervaring

Super mooie spullen, heel blij met mijn bestelling! Snelle levering en ik werd goed geïnformeerd over de status van de bestelling, heel fijn! Zeker een aanrader!

Decoratieverhuur.be

Uitstekend

Uitstekend

Prettige site, zeer klantvriendelijke service.

Je ervaring

Ik vond de chat prettig toen ik op de site vast liep. Site ziet er verzorgd en mooi uit. Ik vind de site wel overzichtelijker op de desktop versie. De mobiele site liep bij mij ook vast.

Zie hierboven

Maartje

Een "echt' gouden pakje!!

Super!
Ik zocht speciaal papier voor een heel speciaal kerstcadeautje voor twee meiden (van de Engelse stichting Postpals) en heb dat bij jou zeker gevonden!
Het groene papier met sneeuwvlokjes en het gouden papier met witte boompjes heb ik gebruikt voor de cadeautjes, met een mooi lintje, leuk stickertje en label is het zo'n mooi geheel om te zien! En met het grote gouden vel heb ik de verzenddoos zelf ingepakt :)).
Een heel bijzonder geheel, dat moest het worden, en dat is ook echt gelukt!
Dank je wel, en vast tot een volgende keer!