9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Lina

Goede en snelle service, het ontvangen van cadeautjes is altijd leuk. Door het ontvangen en uitpakken van de bestelde artikelen creeer je leuke experience.

Je ervaring

Je bent ten alle tijden op de hoogte van je bestelling. Dit is fijn en voelt betrouwbaar

Geen. Jullie doen het leuk, creatief. Misschien voor mannen ge vrouwelijk (maar zij zijn misschien niet jullie doelgroep)

Tevreden over alles

Beoordeling bestelling Dreamkey.nl

Je ervaring

Snelle levering en snelle reactie op mijn mail, met vervolgens ook direct terugbetaling!

Nee.

Anne

Mooie producten, met zorg verpakt

Je ervaring

De producten zijn heel mooi en van een goede kwaliteit; net zoals je kan verwachten van de foto's op de site. Echt aangenaam. Mijn bestelling was bovendien heel mooi en zorgvuldig verpakt: ik had zowel grote als kleine spullen en de kleine spullen zaten in duidelijk gelabelde ompakkingen, zo hoef ik dat zelf niet meer te doen en het ziet er nog extra mooi uit.

Uitstekend en heel leuk om te ontvangen

Je ervaring

Leuke en goede agenda ben er heel blij mer

Fantastisch producten en snel levering!

Review

Je ervaring

ik je website heel inspirerend (incl. je blog) en verzorgd
je producten zijn mooi qua stijl en kwaliteit
ga zo door

nee niet dat ik zo weet

Marije

Superservice!

Je ervaring

Ruime keuze aan producten, die allemaal eerlijk geprijsd zijn. Ook meer dan voldoende betaalmogelijkheden. Mooie en overzichtelijke website.
Mijn bestellingen zijn tot nu toe allemaal snel verzonden en bezorgd. Het uitpakken van de bestelling is een klein feestje: alles mooi verpakt, met leuke extra’s zoals een kaartje of een sticker. Erg leuk om te merken dat er zoveel aandacht en zorg wordt besteed aan een bestelling!

Geen verbeterpunten :)

X

Je ervaring

Duidelijke en mooie webshop. Heel leuk verpakt. Goede service.

X

Fijne webshop