9.5/10
Afhandeling retour/klacht

Lisa

Geweldig!

Je ervaring

Super mooie spullen, heel blij met mijn bestelling! Snelle levering en ik werd goed geĆÆnformeerd over de status van de bestelling, heel fijn! Zeker een aanrader!

Decoratieverhuur.be

Uitstekend

Uitstekend

Prettige site, zeer klantvriendelijke service.

Je ervaring

Ik vond de chat prettig toen ik op de site vast liep. Site ziet er verzorgd en mooi uit. Ik vind de site wel overzichtelijker op de desktop versie. De mobiele site liep bij mij ook vast.

Zie hierboven

Maartje

Een "echt' gouden pakje!!

Super!
Ik zocht speciaal papier voor een heel speciaal kerstcadeautje voor twee meiden (van de Engelse stichting Postpals) en heb dat bij jou zeker gevonden!
Het groene papier met sneeuwvlokjes en het gouden papier met witte boompjes heb ik gebruikt voor de cadeautjes, met een mooi lintje, leuk stickertje en label is het zo'n mooi geheel om te zien! En met het grote gouden vel heb ik de verzenddoos zelf ingepakt :)).
Een heel bijzonder geheel, dat moest het worden, en dat is ook echt gelukt!
Dank je wel, en vast tot een volgende keer!

Toch tegenvaller

Je ervaring

persoonlijke follow up is prima

voorkom dat het lijkt alsof het product meer is dan het werkelijk is. in mijn geval heb ik notitie boekjes besteld die bij binnenkomst meer schriftjes zijn (boek heeft rechte rug) dit heb ik niet goed bij bestelling waargenomen helaas

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback en jammer om te horen dat je de informatie op de website negatief beoordeeld hebt, evenals de afhandeling van de retour/klacht. Helaas heb ik alleen geen klacht van je ontvangen over de mail of telefoon, kan dat kloppen?
Uiteraard mag je altijd het product retour sturen, in dit geval wil ik dan de kosten op me nemen omdat het product niet precies zoals omschreven.

Graag hoor ik van je of je hier gebruik van wilt maken of dat ik je op een andere manier kan helpen.

Lieve groet,
Nienke

Super service

Je ervaring

Erg leuke verpakking en snelle verzending

Happy Whatever

Super blij!

Je ervaring

Leuke spullen, snel bezorgd.

Ik mis blanco notitieboekjes in je assortiment. Zou een mooie aanvulling zijn. :)

Oriana

Snelle service en mooi verpakt.

Je ervaring

Ik was op zoek maar poederroze bakerstwine. Toen ik via google op de site kwam vond ik nog meer leuks wat ik gelijk meebestelde. Alles was snel bezorgd en zag er mooi verpakt uit.

(Bijna) ALLES WAT JE ZOEKT...

Marjon

Leuke originele producten, goede service

Je ervaring

Toffe producten die je niet overal vindt. Mooie uitstraling. Snelle service. Met aandacht verpakt! Top!!

Wanneer je de website via mobiel bezoekt kun je de producten niet makkelijk zien omdat daar dan een waas/tekst overheen gaat. Ik hen uiteindelijk gewoon op pc besteld, dat kijkt veel rustiger.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Ik zal er eens naar kijken hoe ik het gemak via de mobiel kan verbeteren :)
Lieve groet, Nienke