Dreamkey.nl

Dreamkey.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Dreamkey.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1113
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Dreamkey.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1113 ervaringen.
Afhandeling retour/klacht

Tessa Cruypelants
Tessa Cruypelants

Je ervaring

ik heb voor de 2de keer op rij mijn inpakpapier voor de feestdagen besteld op dreamkey. Vorig jaar heb ik erg veel complimentjes gekregen over het papier en mijn "extraatjes" zoals touw, stickers, labels, etc. Ook ben ik hele grote fan van het assortiment agenda's, mooie kwalitatieve en originele agenda's! Ik ben blij!

Het assortiment agenda's nog meer uitbreiden misschien, maar dat is puur persoonlijk. Ook zou het een goed idee zijn om bulletjournals aan te schaffen aangezien dit ook enorm hip en trendy is momenteel!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Fijne producten, goeie service, snelle levering.

Judith
Judith

Je ervaring

Ik kocht een kalender van rifle paper
Een merk dat bijna nergens te vinden is in Nederland, erg fijn het hier te vinden.

Ongelooflijk hoge service!.

Wendy
Matig (5/10)
Wendy

Je ervaring

Het bestellen verliep netjes, met uitzondering van een melding dat een artikel wat ik besteld had niet op voorraad was - de voorraadstatus op de website is dus niet correctie, maar desondanks bestelling redelijk snel in huis. Echter kom ik er na maanden later pas achter door een mail dat mijn retour van begin augustus pas begin oktober verwerkt is. Dat is wel enorm slordig m.b.t. administratie.

Betere administratie en ook voorraadstatus voor website

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback. Jammer om te horen dat je zo negatief aankijkt tegen je bestelling. Het komt inderdaad helaas af en toe voor dat de voorraad niet helemaal blijkt te kloppen. Desondanks is je retour wel direct verwerkt, alleen kwam ik er pas later achter dat de mail niet verstuurd was, dus die is inderdaad wat laat verzonden. (als het goed is is vanuit AfterPay ook gecommuniceerd dat het product retour is gekomen en het bedrag in mindering gebracht).
Ik snap dat de late e-mail verwarrend was, maar je retour was dus wel direct verwerkt toen ik deze had ontvangen.

Score voor Dreamkey.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Retour pas maanden later verwerkt.

Anna Pops
Anna Pops

Je ervaring

Uitstekende service, heel tevreden!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Perfect service, top website!.

Voldoende (6/10)

Snel, vriendelijk en persoonlijk

Grotere foto''s op site

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat je het bestelgemak en informatie op de website niet zo positief beoordeeld. Wat was het precies waar je tegen aanliep tijdens het bestellen wat je niet makkelijk vond? En wist je al dat je op de afbeeldingen kan klikken zodat ze groter worden?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie, zodat ik misschien nog wat verbeteringen kan doorvoeren in de website.

Lieve groet,
Nienke

Score voor Dreamkey.nl:3/5

Leuke site.

Karin Assink
Karin Assink

Je ervaring

Feestje om iets te bestellen en te ontvangen!

Zeer tevreden!.

Laura
Laura

Inpakken van de bestelling

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Super leuke shop en je bestelling komt altijd aan als 1 groot feestje! dat is de voornaamste reden dat ik hier bestel!.

Goed (8/10)

Je ervaring

Super leuke net wat andere dingen. .

Zo niet.. Top

Score voor Dreamkey.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Super leuke dingen. .ik hou ervan. .

Jessey
Goed (8/10)
Jessey

Mooie producten

De stickers die opgestuurd waren zijn losgekomen van het velletje door het vouwen bij de post. Misschien de volgende keer een kartonnetje er achter zodat ze heel blijven?

Score voor Dreamkey.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Stempels en stickefs besteld.

Je ervaring

Snelle levering en heel netjes verpakt.

Mooie spulletjes!.

Bedrijfsinformatie

Dreamkey Design is een webwinkel die papierwaren verkoopt en alles wat daarmee te maken heeft. Kaarten, stempels, DIY-producten, inpakpapier, papieren zakjes, tape en noem het maar op!
Adres
Vooruitgangstraat 121