Je aankoop wordt beschermd

9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Zeer tevreden

Je ervaring

Snelle levering, leuk ingepakt, had nog een vraag en werd snel beantwoord. Top

Anne-Marieke

Mijn eerste bestelling

Je ervaring

Ik vind dat alle producten uitgebreid beschreven en gefotografeerd zijn. Hierdoor weet je goed wat je koopt

Prachtig papier besteld om mijn pakjes in te pakken

Mooie producten, mooi gepresenteerd

Nogal kleine rolletjes papier
Dure bestelkosten vanuit België

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Ik zie dat je bij 'aanbevelen' op 'nee' hebt geklikt, ik ben daarom erg benieuwd wat ik zou kunnen verbeteren zodat je de webwinkel wel zou aanbevelen? Komt dat vanwege de verzendkosten naar België?

Lieve groet, Nienke

Kim

Geweldige service

Je ervaring

Het product was verkeerd bezorgd. Ik werd via email heel prettig te woord gestaan. Het product is nogmaals verzonden. Ik werd overal goed van op de hoogte gehouden en ontving het ontzettend snel.

Hele fijne site met fijne producten.

C. H.

Dreamy

Je ervaring

Enorm snelle levering. Aangename website en mooi aanbod. Eindelijk een Benelux site die Rifle Paper Co. aanbiedt!

Petra

Prima! Correcte en snelle levering. Producten komen overeen met hetgeen getoond wordt op de site. Ik zal dreamkey zeker vaker bezoeken (en wat bestellen natuurlijk😉), maar ook aanraden bij...

Mooie spulletjes❤

Er mogen wat mij betreft duidelijkere foto's komen van de levensmap. Ik ben aan het overwegen om het aan te schaffen, en ben dus aan het kijken wat ik er zoal in zou zetten. Maar heb hierin nog niet voldoende duidelijkheid om te kunnen beslissen.

Prachtige spullen & kwaliteit

Je ervaring

Leuk ingepakt kwam mijn pakketje binnen, en w-a-u-w. Het werkboek voor toekomstige structuurjunkies is geweldig. Ik twijfelde er nog over, maar dankzij het filmpje op de website over de hoofdstukken ging ik overstag.

De website liep vast tijdens het bestellen.

Charile

Naar verwachting

Je ervaring

De agenda is snel binnengekomen en zat erg netjes verpakt.

Helaas was de voorkant cover verkleurt, het is te zien dat we iets op heeft gelegen. Ik wilde hem gelijk gebruiken dus heb hem niet terug gestuurd, maar nu baal ik er wel van.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een verkleurde agenda ontvangt. Wanneer deze ongebruikt is, mag je 'm (op onze kosten) retour sturen, dan ontvang je z.s.m. een nieuw exemplaar.

Je mag me altijd mailen: nienke@dreamkey.nl

Lieve groet,
Nienke