9.7/10
Afhandeling retour/klacht

Wim van den Berg

Kalender e.d.

Kwaliteit, diversiteit

De kalender recht versturen. Nu zat ie gebogen in de doos?

Veerle

Een aanrader

Je ervaring

Mooiste website, handig in gebruik en overzichtelijk
Ook heel leuke ontwerpen die je niet in de 'gewone' winkel vindt.

Anne Jasmijn Illustration Products

Mooie producten, mooie website, super service

Je ervaring

De website is heel mooi en overzichtelijk, en qua stijl ook heel inspiratievol. Je krijgt een mooi overzicht van mooie producten die je leven/werkplek versieren. Ik werd er heel hebberig van! Uiteindelijk had ik op deze website de perfecte planner gevonden, en zonder aarzelen besteld. Ik kon niet wachten hem in mijn handen te hebben! En bij Dreamkey snappen ze die ongeduldigheid blijkbaar heel goed, want diezelfde middag kreeg ik bericht dat hij verzonden was! De volgende dag kwam hij binnen. De planner was prachtig ingepakt en ik voelde me helemaal gelukkig. :) Bedankt!!

Snel en deftig

Iets minder mails mag wel, ik denk dat ik er 5 kreeg voor 1 bestelling.. Dat is veel.

Snel en netjes bezorgd

Je ervaring

Er staat veel informatie op de website, waardoor je goed een product kan bekijken nog voordat je het besteld. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en het pakje kwam snel (en erg mooi ingepakt!) binnen.

Je ervaring

Snelle levering! Prachtige artikelen, ook in het echt.

Het ontvangen van een wholesale bestelling is feestelijker/leuker dan deze reguliere bestelling. Er zat geen bedankkaartje. papiertje of leuk kaartje of iets bij. Het waren gewoon 3 dingen in een losse dozen en dat was het.

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Dat is inderdaad vreemd, want elke bestelling zou netjes ingepakt en met een kaartje erbij verzonden moeten worden. Ik ga het even navragen waarom dit niet gebeurt is. Dankjewel in ieder geval voor het doorgeven!

Persoonlijke en snelle service

Je ervaring

Prettig dat er snel gereageerd word op een vraag en een passende oplossing word voorgesteld.

Zeer tevreden

Je ervaring

Snelle levering, leuk ingepakt, had nog een vraag en werd snel beantwoord. Top

Anne-Marieke

Mijn eerste bestelling

Je ervaring

Ik vind dat alle producten uitgebreid beschreven en gefotografeerd zijn. Hierdoor weet je goed wat je koopt

Prachtig papier besteld om mijn pakjes in te pakken

Mooie producten, mooi gepresenteerd

Nogal kleine rolletjes papier
Dure bestelkosten vanuit België

Reactie Dreamkey.nl:

Dankjewel voor je feedback! Ik zie dat je bij 'aanbevelen' op 'nee' hebt geklikt, ik ben daarom erg benieuwd wat ik zou kunnen verbeteren zodat je de webwinkel wel zou aanbevelen? Komt dat vanwege de verzendkosten naar België?

Lieve groet, Nienke