M Lancee

veel producten en bij levering de producten genummerd conform de nota

site mag overzichtelijker en duidelijker

Miranda Ommering

Snel en duidelijke site

Uitgebreider assortiment

Trudie Hogenboom

Prima! Snelle levering.

wisse kersten

Topie

Prijs

Op de foto leken de producten anders

Athina Demurtas

Heb enkele keren naar het bedrijf gebeld en telkens wad de dame aan de lijn super vriendelijk. Ook bij het afhalen van onze bestelling was het personeel vriendelijk inclusief de poetsdame. Wij... Heb enkele keren naar het bedrijf gebeld en telkens wad de dame aan de lijn super vriendelijk. Ook bij het afhalen van onze bestelling was het personeel vriendelijk inclusief de poetsdame. Wij zullen blij zijn dat we eens een kijkje kunnen nemen in jullie bedrijf en niet enkel online hoeven te bestellen. We hebben zo wel al een aantal (bij verschillende bedrijven) miskopen gedaan. De deads zijn soms kleiner dan verwacht. Bedankt ?

Vriendelijkheid

Aanbieden van tutorials (beads and basic) doet dit en is wel handig.

Kim

Goede kwaliteit!

Riet Braspenning

Niet goed

Mooie kralen

De reactie op mijn klacht vond ik zeer zwak!

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback.
Bedankt voor uw feedback.
We zijn blij om te horen dat u het mooie kralen vindt. Jammer dat u de reactie op uw vraag over de letterkralen niet goed vond. Het staat ook aangegeven in de webshop dat de letterkralen een willekeurige mix is van letterkralen, en we geen invloed hebben op de hoeveelheid van een bepaalde letter. Mocht u in de toekomst nog meer vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Lore Van der Elst

Ik heb niets slecht aan te merken op het bedrijf

alles was in orde

de bestelling was heel makkelijk geplaatst, enkel een probleem gehad met de levering. Op gebied van leveringen die ik uit Nederland krijg heb ik al ondervonden dat mijn bestellingen die met DPD... de bestelling was heel makkelijk geplaatst, enkel een probleem gehad met de levering. Op gebied van leveringen die ik uit Nederland krijg heb ik al ondervonden dat mijn bestellingen die met DPD geleverd worden altijd vertraging hebben, wat ik met PostNL nog niet heb voorgehad.

hennie de kraa

Goede service en vlotte bezorging van de artikelen

vriendelijke en behulpzame medewerkers ter plekke en aan de telefoon

n.v.t.