Tessa Ottens

Super goede service en was snel in huis ondanks de drukte

Overzichtelijk en duidelijk

Maureen Smits

Ik heb er geen ervaring mee maar ze hebben goede prijzen en originele dingen om sieraden mee te maken

Het kwam optijd aan en alles was netjes gedaan bijvoorbeeld je kreeg een melding wanneer het op de post was en je kon het pakketje ook volgen

Helemaal niks

Iris Van lonkhuizen

Zeer snelle en goede service

Goed dat je een email op kan geven als een product is uitverkocht

Misschien meerdere diktes draad voor armbandjes te maken? Dus ook draad van 0,6 en 0,7 mm

myranke

Super bedrijf reageren snel, verzenden snel gewoon helemaal top

ze verkopen voor een erg goede prijs

misschien wat meer soorten kralen zoals katsuki kralen.

Corrie van Pel

Prima..gelijk bevestiging via mail vd bestelling

Breed assortiment

Weet ik niet zo

C Slotboom

Prima producten, goed geprijsd,Snelle levering.

Goede producten, goed geprijsd.

Marleen Rolleman

Echt een top bedrijf! Site is duidelijk, leveren snel en mooie kwaliteit! Helemaal tevreden.

Misschien een tip om op de site te kunnen filteren op kraalmillimeter, scheelt veel zoeken ;)

Henriette van de Loo

Prima, eerste keer!

Snel, goede prijs/kwaliteit.

Nog niet :)

Merel Verhoeven

Mijn ervaring is zeer prettig. de levering is goed en de foto's zijn duidelijk! de gekregen producten zijn ontzettend mooi en goede kwaliteit.

de kralen op de website komen erg mooi over en zijn nog mooier in het echt. je krijgt ook echt wat je besteld!

sommige foto's lijkt het product kleiner/groter dan dat het daadwerkelijk is, er staat welliswaar een grootte bij maar hier heb ik dus een miskoop op gemaakt omdat het op de afbeelding kleiner leek... sommige foto's lijkt het product kleiner/groter dan dat het daadwerkelijk is, er staat welliswaar een grootte bij maar hier heb ik dus een miskoop op gemaakt omdat het op de afbeelding kleiner leek dan het in het echt is. stomme fout van mij, ik had naar de afmetingen moeten kijken maar misschien had een andere foto gewerkt!

Annick Neggers

Ik heb nog niet zoveel bestellingen gedaan. Maar tot nu toe ben ik erg tevreden. Heel veel leuke spulletjes voor een betaalbare prijs. Meteen vriendelijk antwoord als ik een vraag heb en het wordt... Ik heb nog niet zoveel bestellingen gedaan. Maar tot nu toe ben ik erg tevreden. Heel veel leuke spulletjes voor een betaalbare prijs. Meteen vriendelijk antwoord als ik een vraag heb en het wordt snel bezorgd!

Normaal gesproken heeft een bedrijf iets aan verbeterpunten. En is het belangrijk om die ook aan te geven. Maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe echt niks aan te merken heb. En erg tevreden ben over... Normaal gesproken heeft een bedrijf iets aan verbeterpunten. En is het belangrijk om die ook aan te geven. Maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe echt niks aan te merken heb. En erg tevreden ben over de site. Heb natuurlijk ook nog niet zoveel bestellingen gedaan