De kleuren van de kralen komen goed overeen met de foto.

Françoise Descheemaeker

Super

Overzichtelijke website

Yolande

Prima bedrijf, snelle levering en heel betaalbaar

Leuke aanbiedingen

Veel keuze

Snelle en nette afhandeling van de bestelling. Klein foutje in een product, meteen nieuwe gestuurd.

Goede, duidelijke website. Werkt snel en handig.

Ik de app kon ik nergens contract gegevens vinden. Moet naar de website voor het mailadres.

J.E.M. Van den Broek

Ik heb op 21 september een bestelling gedaan en nog steeds NIET ontvangen. Ik heb 2 maal gereclameerd hierover en slechts een maal een reactie ontvangen. U begrijpt dus wel dat ik zeer ontevreden... Ik heb op 21 september een bestelling gedaan en nog steeds NIET ontvangen. Ik heb 2 maal gereclameerd hierover en slechts een maal een reactie ontvangen. U begrijpt dus wel dat ik zeer ontevreden ben over uw organisatie. Aangezien ik de bestelling direct per IDeal betaald heb, verwacht ik de bestelling zo spoedig mogelijk

Op tijd leveren

Reactie dreambeads-online.nl:

Wat vervelend dat u uw ervaring met ons zo hebt ervaren. Uw bestelling is de 1e keer gelijk opgestuurd als brievenbuspost maar kwijt geraakt helaas, uw bestelling is opnieuw gestuurd na ons contact... Wat vervelend dat u uw ervaring met ons zo hebt ervaren. Uw bestelling is de 1e keer gelijk opgestuurd als brievenbuspost maar kwijt geraakt helaas, uw bestelling is opnieuw gestuurd na ons contact en zal morgen aankomen.

BDSM Sieraden Sanny

Snelle levering alles top, alleen wist ik niet meer welke slotjes bij welke kettingen hoorde . Dus ik moet wat puzelen maar alles was picobello in orde.

Snelle verzendig goede service

Mischien de mm erbij zetten?al begrijp ik maar al te goed dat dat een ongelooflijk veel werk geeft.

Eerste aankoop, heel tevreden.

Zeer tevreden met mijn aankoop. Super snelle levering.

Prima, nooit iets op aan te merken (alles klopt)

zie boven

Ik heb alleen gekocht van de `sale` producten. Bij een product moest ik wel 4x een lager getal intoetsen omdat de hoeveelheid die ik wilde hebben niet meer aanwezig was. Handig om aan te geven wat... Ik heb alleen gekocht van de `sale` producten. Bij een product moest ik wel 4x een lager getal intoetsen omdat de hoeveelheid die ik wilde hebben niet meer aanwezig was. Handig om aan te geven wat er nog op voorraad is ?