de Innerlijke Weg

Eerste contact is zeer goed verlopen

grote cataloog

misschien een beetje uitleg waarvoor sommige producten dienen, zoals bv.voor een beginner

Bernadette Olivier

Goede website, vlotte levering.

De zeer vlotte levering en duideloijke manier van bestellen

assortiment mag groter

Makkelijk en genoeg overzicht

Mooie site

Het zou fijn zijn als je in je bestel geschiedenis kijkt dat je dan afbeeldingen ziet van wat je heb besteld

Online bestelde artikelen stonden de volgende dag klaar om op te halen.

Snelheid en klantvriendelijkheid bij bezoek

Zo doorgaan....!!

Elly lensen

Goede makkelijke site om te vinden wat je zoekt... met een mooie kralen...voor ieder wat wils.

Snelle goede levering..altijd keurig verpakt

Francois

Fantastische medewerking met ons project. Dikke 5 sterren.

Klantvriendelijk.

Geen idee

Sofie Reyskens

Enkel maar goede ervaringen. Producten zijn van goede kwaliteit, worden snel geleverd en de prijs is oke!

Snelle levering, goede producten, super klantendienst.

Geen tips :) ik bestel wel regelmatig cabochons en settings voor oorbellen via een andere site omdat jullie aanbod hierin niet zo groot is. Moest dit wel zijn, dan bestelde ik ze uiteraard bij jullie.

Rianne Dekker

Producten leken niet van erg hoge kwaliteit. De slotjes gaan niet vanzelf weer dicht, dat hoort juist soepel en vanzelf te gaan. De verlengkettingen had ik gekocht omdat ik de losse ringetjes nodig... Producten leken niet van erg hoge kwaliteit. De slotjes gaan niet vanzelf weer dicht, dat hoort juist soepel en vanzelf te gaan. De verlengkettingen had ik gekocht omdat ik de losse ringetjes nodig had, maar je kon de ringetjes niet open maken.

Snelle verzending

Meer informatie over producten
Voorbeelden van wat je er mee kunt doen

Ik heb geen problemen onder-vonden met dit bedrijf, ik had zelfs een keer per ongeluk een bestelling dubbel bestelt heb dat direct laten weten en kreeg snel antwoord dat mij maar een keer het... Ik heb geen problemen onder-vonden met dit bedrijf, ik had zelfs een keer per ongeluk een bestelling dubbel bestelt heb dat direct laten weten en kreeg snel antwoord dat mij maar een keer het bestelde werd toegezonden. Perfect!

Tot nu toe het snelle reageren op mijn probleem van het bovengenoemde.

Ik vind het storend dat bij mijn nieuwe bestelling de vorige bestelling soms weergegeven worden als nieuwe bestelling!