Baeyens Frieda

De service is prima, snelle levering en als er iets niet klopt of te weinig geleverd is wordt het direkt opgelost.

Snelle service

Top

Ze hadden per ongeluk een verkeerde kleur leer opgestuurd. Een mail gestuurd die meteen werd beantwoord en meteen werd het leer in de juiste kleur opgestuurd. De foute levering mocht ik houden als... Ze hadden per ongeluk een verkeerde kleur leer opgestuurd. Een mail gestuurd die meteen werd beantwoord en meteen werd het leer in de juiste kleur opgestuurd. De foute levering mocht ik houden als compensatie. Top

nvt

Annemarie Leebeek

Prima en snelle reactie op een klacht, een door Postnl niet geleverd pakketje. Meteen heeft Kralenwinkel-Online een nieuwe verstuurd en een dag later ontving ik deze.
Wel miste ik beide keren...
Wel miste ik beide keren een berichtje dat de levering verzonden is en een tracking code. Nu hoorde ik beide keren helemaal niets. Echt helemaal niets. Dat is niet meer van deze tijd.

Snelle respons in geval van klacht

Communicatie over het verzenden van de levering en tracking code

Super

Nvt

Henny

Snel, keurig verpakt, mooie produkten. Gewoon goed.

Snelle levering.

Krijg geen mail dat de order is verzonden, dus ook geen track en trace. Als ik de postnl-app niet had gehad had ik het niet geweten.
Verder werkt het pakje gemak niet. Na aanklikken postnl...
Verder werkt het pakje gemak niet. Na aanklikken postnl verschijnt het beloofde venster met pakje gemak niet. Diverse keren geprobeerd.

Corina geevers

Super

Zowel in de winkel als online

Duidelijk en makkelijk te zoeken

de Innerlijke Weg

Eerste contact is zeer goed verlopen

grote cataloog

misschien een beetje uitleg waarvoor sommige producten dienen, zoals bv.voor een beginner

Bernadette Olivier

Goede website, vlotte levering.

De zeer vlotte levering en duideloijke manier van bestellen

assortiment mag groter

Makkelijk en genoeg overzicht

Mooie site

Het zou fijn zijn als je in je bestel geschiedenis kijkt dat je dan afbeeldingen ziet van wat je heb besteld

Online bestelde artikelen stonden de volgende dag klaar om op te halen.

Snelheid en klantvriendelijkheid bij bezoek

Zo doorgaan....!!