Duidelijke website. Vlotte afhandeling van de bestelling

Rosalie Ebben

Niets

Hele snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit

Janneke

Ik ben helaas niet zo positief als de anderen. Voor mij heeft deze kralenwinkel geen toegevoegde waarde. De kwaliteit was mwa mwa en als ik daar een melding van maak verloopt het contact erg... Ik ben helaas niet zo positief als de anderen. Voor mij heeft deze kralenwinkel geen toegevoegde waarde. De kwaliteit was mwa mwa en als ik daar een melding van maak verloopt het contact erg stroef. Ook duurde het wel erg lang voordat ik mijn bestelling kreeg daar kreeg ik ook niet echt een aardige reactie op.

Tja..

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u uw ervaring als stroef ervaart. Bestellingen zijn meestal erg snel in huis, maar hierin zijn we helaas afhankelijk van de postbezorgers. Onze klantenservice... Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u uw ervaring als stroef ervaart. Bestellingen zijn meestal erg snel in huis, maar hierin zijn we helaas afhankelijk van de postbezorgers. Onze klantenservice zal u altijd vriendelijk willen verder helpen, als u nog vragen heeft.

Ik heb een bestelling geplaats met verschillende producten zoals kralen, draad, etc.;

een groot aanbod aan een schappelijke prijs, snelle levering na bestelling, levering binnen de beloofde leveringstermijn, zeer goede kwaliteit van de materialen

geen opmerkingen op dit ogenblik, alles is prima verlopen, waarvoor dank :-)

Superleuke spulletjes, heel veel keuze en niet duur

Jammer dat de prijzen die bij de artikelen vermeld worden ex btw zijn.

Veronica van Grinsven

Veel keus, mooie website. Snel en goed geleverd.

Grote hoeveelheid keus maar toch duidelijk en makkelijk te vinden.

Ik heb vanaf mijn telefoon besteld en moet zeggen dat de plus en min knopjes dan erg klein zijn waardoor het lastig is om meer stuks in te voeren

Snelle afhandeling en supersnelle levering

Erica van den Berg

Pakketje snel ontvangen, duidelijke site, niet duur

J. Peters

Leuke spulletjes. Snelle levering. Zeer tevreden.