Heel goede ervaring: alles correct verlopen. Ook een leuk aanbod op de website

Prijs/kwaliteit verhouding

By Me Original

Ik heb inmiddels meerdere malen besteld via de website.

Als iets niet op voorraad is kun je aangeven graag op de hoogte te worden gehouden.

Veel dingen zijn niet op voorraad. Het duurt vervolgens lang wanneer de voorraad is aangevuld.

Betaling via telefoon werkt lang niet altijd. Je krijgt dan een link doorgestuurd die vaak ook niet werkt.

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback. Wij proberen continu onze voorraad te blijven vernieuwen. Als een product is uitverkocht wordt dit gelijk in de webshop aangegeven. Jammer dat de betaling even niet... Bedankt voor uw feedback. Wij proberen continu onze voorraad te blijven vernieuwen. Als een product is uitverkocht wordt dit gelijk in de webshop aangegeven. Jammer dat de betaling even niet lukte, er kan een storing geweest zijn. Dit verhelpen we altijd zo snel mogelijk.

cecilia

Het is een zeer goed bedrijp kwa bestellingen en bezorgen dat doen ze heel goed,binnen een dag of 1 a 2 heb je alles al binnen en het contact hebben met ze als er iets is word je zo geholpen en het... Het is een zeer goed bedrijp kwa bestellingen en bezorgen dat doen ze heel goed,binnen een dag of 1 a 2 heb je alles al binnen en het contact hebben met ze als er iets is word je zo geholpen en het is binnen no time verholpen,zeer goed ze krijgen een 10

bestellen,bezorgen,contact

helemaal niks

Veel artikelen gemakkelijk te vinden en...snel in huis

Kan gemakkelijk kiezen

Nvtniet van toepassing

Geertje Schuiten

Bestelling snel thuis gekregen perfect niets op aan te merken.telefonische behandeling met een vriendelijke dame.klasse

Ik had een artikel per ongeluk 3 maal besteld, even gebeld en het was zo weer hersteld

Kan ik niet bedenken

Goede ervaring. Snelle service en (naar mijn mening) doede prijs.

Heel tevreden alleen mis ik goede informatie voor beginners.

Goede prijzen en mooi assortiment

Informatie voor beginners. Welke binnenmaat kraal bij welke maat draad Bijvoorbeeld?

Annelies

Wat ik besteld heb, heb ik ook gekregen, zoals in de webshop duidelijk staat

duidelijke webshop,snelle verzending

Anke

Zeer prettige webshop met een mooi assortiment voor het maken van je eigen sieraden en producten waarbij je deze onderdelen kunt gebruiken. Prettige prijzen en zeer snelle levering.

Zeer prettige consumentenservice, welke precies begrijpt wat de consument wil bereiken met vragen of klachten. Snelle service en goede oplossingen.