D'argo2013

De ervaring met dit bedrijf was over het algemeen goed.
-snelle levering
-toegankelijke website
De ervaring met dit bedrijf was over het algemeen goed.
-snelle levering
-toegankelijke website
- minpuntje afbeelding foto's wijken af van de werkelijke grootte. Bijvoorbeeld Streng glaskralen van 2 mm ziet er uitvergroot uit. In werkelijkheid zijn ze inimini. Ook metalen kralen waren zeer klein.
- assortiment mag nog uitgebreider. Dat voorkomt dat klant ook nog uitwijkt naar andere webwinkels. Persoonlijke voorkeur swarowski elements zijn hot en die mis ik. Evenals tussenzetsels om oorbellen te maken.
- metalen kralen in kegelvorm deze zijn te gebruiken om hangende oorbellen af te werken
Ik heb inmiddels marktonderzoek gedaan als particulier. Ik heb voor de 1e keer een bestelling geplaatst. Ik heb net deze geweldige hobby ontdekt. De inspiratie op de website en de uitleg van technieken is goed en overzichtelijk. Ik zal zeker weer een bestelling gaan plastsen

-uitleg technieken website
- snelle levering
- toegankelijke website

- status bestelling mag in account wat gedetailleerder. Zoals pakket aangeboden/ of wordt per post gestuurd in geval van kleine bestelling. In plaats van voltooid. Duidelijkheid is voor de klant... - status bestelling mag in account wat gedetailleerder. Zoals pakket aangeboden/ of wordt per post gestuurd in geval van kleine bestelling. In plaats van voltooid. Duidelijkheid is voor de klant belangrijk
- beschermend materiaal in de bestelling. In mijn geval was er een natuursteen kraal gesneuveld. Voorkomt beschadiging.
- assortiment mag wat uitgebreider. Ondanks dat er heel veel wordt asngeboden. Wat mis ik persoonlijk
Swarowski elements die zijn hot.
-tussenzetsels voor hangoorbellen
-superduo kralen dit zijn kralen met meerdere gaten. Heel goed te verwerken in allerlei ontwerpen waar kralen geregen worden. Toepassing oorbellen en armbanden.
Dit voorkomt dat de klant elders verder gaat shoppen
- foto's artikel meer naar de werkelijkheid. Een suggestie. Foto toevoegen zoals het artikel verpakt is. De beschrijving is duidelijk maar je kijkt er makkelijk overheen als je een foto ziet?

Ik bestel graag kralen, ik weet dat het assortiment groot is dus dit is de eerste website waar ik voor kralen op kijk.

Fijne website, mooie artikelen, aantrekkelijke prijzen!

W.J.

Overzichtelijke site, snelle service.

Ruime keuz, overzictelijke site, snelle levering, alles goed verpakt

Anneke Nanninga

Ik kende het bedrijf niet maar kwam het op internet tegen. Eerst een kleine bestelling gedaan om te kijken hoe het ging. Ik ben tevreden over de snelheid van leveren en de kwaliteit. Binnenkort dus... Ik kende het bedrijf niet maar kwam het op internet tegen. Eerst een kleine bestelling gedaan om te kijken hoe het ging. Ik ben tevreden over de snelheid van leveren en de kwaliteit. Binnenkort dus meer!! ?

Super snelle en correcte levering! Zeer tevreden hierover!!

Mijn eerste bestelling gedaan en heel erg blij met zowel de kralen als de bedels!

Het is erg makkelijk om een bestelling te plaatsen, deze te betalen en mijn pakketje had ik erg snel in huis. Top!

Nog geen tip kunnen bedenken.

Vlotte service, snelle reactie op vragen, goede prijssetting

Zeer vriendelijke en vlotte reactie op vragen over materialen bij instructiefilmpje
Zeer veel inspiratie via you tube en website

Nodige materialen en hoeveelheden vermelden bij filmpjes

Tevreden

Goede kwaliteit en snel gelverd

Hennie

Zeer vriendelijke mensen, die je graag helpen en rondleiden in het magazijn . Heel fijn dat je de spulletjes kunt bekijken.

Je wordt goed geholpen en dat is fijn.

Er is echt heel veel, maar op oorbellen gebied hoop ik dat er iets meer komt .

Snelle levering , goede kwaliteit

snelle levering , netjes verpakt