De plaatjes waren anders dan wat ik kreeg

Nieuwe foto’s

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw feedback. Kleuren en groottes kunnen soms iets anders zijn i.v.m. verschillende beeldscherminstellingen. We proberen in onze product omschrijvingen altijd zo goed mogelijk de kleur,... Bedankt voor uw feedback. Kleuren en groottes kunnen soms iets anders zijn i.v.m. verschillende beeldscherminstellingen. We proberen in onze product omschrijvingen altijd zo goed mogelijk de kleur, vorm en grootte weer te geven.

Milton Rangazas

Netjes geleverd.

Ik heb geen verzendbevestiging gezien, en ik heb ook geen antwoord gehad op mijn vraag in het opmerkingen veld.
Ik weet nu niet zeker of de lijm die ik gehad heb nu wel of niet goed is.

Reactie dreambeads-online.nl:

Bedankt voor uw reactie. Van bestellingen onder de €20.00 ontvangt u geen track en trace nummer, deze bestellingen worden namelijk als brievenbuspost opgestuurd. Het antwoord op uw vraag in het... Bedankt voor uw reactie. Van bestellingen onder de €20.00 ontvangt u geen track en trace nummer, deze bestellingen worden namelijk als brievenbuspost opgestuurd. Het antwoord op uw vraag in het opmerkingenveld is door de drukte wellicht over het hoofd gezien, onze excuses daarvoor. U kunt ook altijd mailen en/of bellen bij vragen. De lijm die wij verkopen is uiteraard goede sieradenlijm en zeer geschikt voor het maken van sieraden.

Schoonheidssalon joelle

Merel

Snelle service, groot assortiment, goedkope prijs.

Snelle service, groot assortiment, goedkope prijs.

Heleen

Snel en goede kwaliteit voor weinig geld

Accuraat en snel

Feedback over te verwachten levering

Makkelijk bestellen
snelle levering
keuri verpakt allemaal

de rocailles kraaltjes zitten in een minigripzakje en dat zit ook nog eens in een minigripzakje
de nummers staan op het zakje,makkelijk terugvinden op de site

de kleur van de kraaltjes ook op het zakje zetten,niet alleen met nummer maar ook met naam

D'argo2013

De ervaring met dit bedrijf was over het algemeen goed.
-snelle levering
-toegankelijke website
De ervaring met dit bedrijf was over het algemeen goed.
-snelle levering
-toegankelijke website
- minpuntje afbeelding foto's wijken af van de werkelijke grootte. Bijvoorbeeld Streng glaskralen van 2 mm ziet er uitvergroot uit. In werkelijkheid zijn ze inimini. Ook metalen kralen waren zeer klein.
- assortiment mag nog uitgebreider. Dat voorkomt dat klant ook nog uitwijkt naar andere webwinkels. Persoonlijke voorkeur swarowski elements zijn hot en die mis ik. Evenals tussenzetsels om oorbellen te maken.
- metalen kralen in kegelvorm deze zijn te gebruiken om hangende oorbellen af te werken
Ik heb inmiddels marktonderzoek gedaan als particulier. Ik heb voor de 1e keer een bestelling geplaatst. Ik heb net deze geweldige hobby ontdekt. De inspiratie op de website en de uitleg van technieken is goed en overzichtelijk. Ik zal zeker weer een bestelling gaan plastsen

-uitleg technieken website
- snelle levering
- toegankelijke website

- status bestelling mag in account wat gedetailleerder. Zoals pakket aangeboden/ of wordt per post gestuurd in geval van kleine bestelling. In plaats van voltooid. Duidelijkheid is voor de klant... - status bestelling mag in account wat gedetailleerder. Zoals pakket aangeboden/ of wordt per post gestuurd in geval van kleine bestelling. In plaats van voltooid. Duidelijkheid is voor de klant belangrijk
- beschermend materiaal in de bestelling. In mijn geval was er een natuursteen kraal gesneuveld. Voorkomt beschadiging.
- assortiment mag wat uitgebreider. Ondanks dat er heel veel wordt asngeboden. Wat mis ik persoonlijk
Swarowski elements die zijn hot.
-tussenzetsels voor hangoorbellen
-superduo kralen dit zijn kralen met meerdere gaten. Heel goed te verwerken in allerlei ontwerpen waar kralen geregen worden. Toepassing oorbellen en armbanden.
Dit voorkomt dat de klant elders verder gaat shoppen
- foto's artikel meer naar de werkelijkheid. Een suggestie. Foto toevoegen zoals het artikel verpakt is. De beschrijving is duidelijk maar je kijkt er makkelijk overheen als je een foto ziet?

Ik bestel graag kralen, ik weet dat het assortiment groot is dus dit is de eerste website waar ik voor kralen op kijk.

Fijne website, mooie artikelen, aantrekkelijke prijzen!

W.J.

Overzichtelijke site, snelle service.

Ruime keuz, overzictelijke site, snelle levering, alles goed verpakt

Anneke Nanninga

Ik kende het bedrijf niet maar kwam het op internet tegen. Eerst een kleine bestelling gedaan om te kijken hoe het ging. Ik ben tevreden over de snelheid van leveren en de kwaliteit. Binnenkort dus... Ik kende het bedrijf niet maar kwam het op internet tegen. Eerst een kleine bestelling gedaan om te kijken hoe het ging. Ik ben tevreden over de snelheid van leveren en de kwaliteit. Binnenkort dus meer!! ?