Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Loek & Silvia

Via kennissen zijn we in contact gekomen met Draaistroom.
We kunnen niet anders zeggen dat het een zeer fijne samenwerking is geworden.
Eerlijke adviezen en zeer deskundig.
En wat ook...
Via kennissen zijn we in contact gekomen met Draaistroom.
We kunnen niet anders zeggen dat het een zeer fijne samenwerking is geworden.
Eerlijke adviezen en zeer deskundig.
En wat ook fijn is afspraak is afspraak.

Deskundig en eerlijk

Eigenlijk geen, we zijn zeer tevreden.

Pim

Snelle service, duidelijke uitleg en een goed product.

snelle service, duidelijke uitleg en een goed product.

nog bedankt Cor

Vd linden

Snelle reactie en duidelijke uitleg!
Fijn dat er mee gedacht wordt!
Alles netjes gemaakt!
Bedankt voor de goede service!

Werken snel en netjes. Komen afspraken na.

Niks.

Marc Plaat

Zeer goede en duidelijke uitleg van Cor van Houtum die er ook ruim de tijd voor nam om alles uit te leggen. Dit bedrijf had ook panelen bij mijn zwager geplaatst, en die was ook al zeer tevreden wat... Zeer goede en duidelijke uitleg van Cor van Houtum die er ook ruim de tijd voor nam om alles uit te leggen. Dit bedrijf had ook panelen bij mijn zwager geplaatst, en die was ook al zeer tevreden wat de keus voor ons makkelijker maakte. De montage onder leiding van Joey van Houtum verliep ook perfect. Dit bedrijf is een absolute aanrader!

Communicatie, vakmanschap, aardige mensen en vakwerk.

Geen, super tevreden over alles.

Wim van Hoorn

Bijzondere prettige ervaring bij Draaistroom ervaren. Na de uitleg van het hoe en wat van zonnepanelen werd er een offerte aangeboden van wat er geleverd gaat worden . Ook bij de montage en uitleg... Bijzondere prettige ervaring bij Draaistroom ervaren. Na de uitleg van het hoe en wat van zonnepanelen werd er een offerte aangeboden van wat er geleverd gaat worden . Ook bij de montage en uitleg ging het perfect . De mensen die de klus klaarden waren zeer vriendelijk en meegaand.

Komen de planning en de afspraken na

Blijf in ieder geval zo doorgaan

Draaistroom Nederland

Heel erg blij mee! Correct volgens afspraak en zeer deskundig geholpen t/m complete oplevering.

transparant en afspraak is afspraak

Alan Verheij

Goede uitleg over offerte, binnen korte tijd de panelen netjes op onze garage gemaakt.

Goede communicatie, nette monteurs, goed werk geleverd

H. Berk

Normaal geef ik geen recensies, daar doe ik niet aan mee. In dit geval heb ik een uitzondering gemaakt. De heren van Draaistroom heb een goede duidelijke voorbereiding gemaakt, onderzocht en... Normaal geef ik geen recensies, daar doe ik niet aan mee. In dit geval heb ik een uitzondering gemaakt. De heren van Draaistroom heb een goede duidelijke voorbereiding gemaakt, onderzocht en uiteengezet hoe de vaak technisch lastig te begrijpen materie voor mij duidelijk werd hoe het proces met zonneenergie werkt en het beste resultaat geeft. Waar draait het om , wat is belangrijk? Mijn gevoel is dan ook , ik heb een van beste installaties laten installeren met de beste opbrengst door een bedrijf die weet wat ze doen. Geen " hobbie bob" figuren zoals er in deze cowboywereld van snel geld verdienen velen zijn.
Ik glimlach elke dag en ben nog steeds verbaasd over de opbrengst.
Waren er maar meerdere van dit soort bedrijven.
Cor, Joey en collega's ga door met het goede werk.

Succes.

- vakmanschap
- aardig

Niet echt. Wachttijd....

Willem Derks

In 1 woord vakwerk geleverd ,prima en nette jongens die niet denken in problemen maar in oplossingen
Veel cowboys in deze wereld maar bij Draaistroom moet je zijn en niet verder zoeken ,wij zijn er super blij mee met de panelen en 100% tevreden

Afspraken nakomen en denken in oplossingen

Ik zou het niet weten

Tonny