Cynthia Farenhorst

Bestelling was compleet en goede communicatie

Verbeterpunten

Geef niet je systeem de schuld als een bestelling door de jaarlijkse telling over het hoofd gezien is. Dat systeem is gemaakt en ingesteld door mensen. Zet ook niet op de site vandaag besteld, morgen in huis als het vervolgens bijna twee weken duurt.

Sjansz

Goede producten

Verbeterpunten

Wanneer er aan het eind van het jaar een telling plaats vind, dan op de site vermelden dat de levertijd daardoor ook langer is. In plaats van dit laten weten als het product al bezorgd had moeten zijn.

Jerney

De prijs was goed andere webshops waren duurder

Verbeterpunten

Er was schijnbaar een telling waardoor ik meer dan 1 week op mijn producten moest wachten. Zelf contact gezocht via mail, telefonisch niet bereikbaar en na nogmaals een mail gestuurd ook weer geen reactie. Dus slechte service dat dit niet stond aangegeven en ik zelf er achter aan moest en er niets extras werd gedaan ...

Cheline Mulder

Op dit moment nog niet

Verbeterpunten

Ik heb niet het juiste product ontvangen en heb daarvoor al 2 x de voicemail ingesproken. Willen jullie zo snel mogelijk de blauwe brede hals fles opnieuw opsturen? Anders ontvang ik graag mijn geld terug.

Newmom

Jullie bieden aan voor 23.59 besteld, morgen in huis.

Verbeterpunten

We hadden het de volgende dag niet in huis.

Kayleigh

Snelle bezorging, goede producten!

W. Salden

Geen enkel pluspunt te noemen op dit moment.

Verbeterpunten

Ten eerste functioneert het product niet zoals beloofd, na het retourneren(binnen 14 dagen) van de flesjes zijn we letterlijk na 2 maanden nog steeds bezig met ons geld terug te krijgen.
Dat is echt beschamend en dat zou ieder bedrijf zichzelf ontzettend kwalijk moeten nemen.

Sander

Snelle levering, overzichtelijke site, heldere product uitleg

Abbygail

Snelle levering , goed verpakt

Verbeterpunten

Bredere assortiment zou fijn zijn. Sommige producten moet ik op Amazon bestellen( van dr browns)