Engelen

Niets

Verbeterpunten

Verkeerd gekeverd product, echter hebben ze 0.0 intentie om dit recht te zetten.
Inmiddels 2 weken verder.
Er word niets maar dan ook niets gedaan om jullie fout op te lossen.
Diep triest.

Cobie

Snelle levering, duidelijk en uitgebreid assortiment.

Verbeterpunten

De gebruiksaanwijzing gaf pas aan dat de magnetronsterilisator alleen voor magnetrons met een draaiplateau geschikt is. Dit is handig om te vermelden in de productbeschrijving op de website. Daarbij hebben we contact gehad met Dr. Browns en die gaf aan dat het een restrictie is die voornamelijk in Amerika van toepassing is omdat daar de magnetrons anders zijn dan in Nederland. Misschien goed om te vermelden?

Engelen

Niets maar dan ook helemaal niets

Alles!
Verkeerd geleverd product.
1 mail ontvangen dat het opgelost zou worden.
Inmiddels 1 week verder, niets veranderd.
Mail word niet beantwoord, telefonisch zijn jullie onbereikbaar!

J.L.

Verbeterpunten

Een werkelijk onfatsoenlijke klanten"service". Ik heb liefst 6 flessen van Dr. Browns, 2x 120ml en 4x 250ml. De 2x 120 zijn zo'n 8 maanden oud, de 4x 250ml zijn nog geen half jaar oud. Nu laat bij één van de 250ml flessen de bedrukking los. De blauw 'verf' zit overal, zelfs aan de spenen, en is laat zich lastig verwijderen. Lijkt me niet gezond voor onze baby's, maar buiten dat hoort dit niet binnen een half jaar lijkt me.
Dit kenbaar gemaakt bij Dr. Browns klanten"service" met een foto erbij, en gevraagd of dit een kwaliteitsprobleem bij de betreffende fles kan zijn (de andere flessen vertonen deze sporen immers niet). In plaats van wat vragen te stellen over de omstandigheden wordt er zeer stellig gezegd dat de fles NIET volgens instructie gereinigd is. Wij wassen de flessen ALTIJD met de hand, dus perfect volgens voorschrift, maar toch weet men te melden dat wij ze niet volgens instructie reinigen. Dus waar dit op gebaseerd is?
Hierop gereageerd dat ik verbaasd en enigszins beledigd ben door de reactie en waar men dit op baseert, maar de klanten"service" onthoudt zich nu van iedere reactie en geeft dus niet thuis. Bijzonder onfatsoenlijk en storend gedrag van deze klanten"service". Wij gaan een nieuwe fles aanschaffen, maar absoluut geen Dr. Brown's meer. Dure flessen, matige kwaliteit en een bagger "service".
Baby Case B.V. (de importeur en distributeur van Dr. Brown’s in Nederland) mag zich schamen met zo'n klanten"service".

Dame

Het wordt echt de volgende dag besteld. Ondanks dat ik s avond later op de avond mijn bestelling had geplaatst.

Heb ik niet.

Lonneke

Duidelijke website, snelle levering. Goede uitleg bij de producten.

Gen

Kelly

Overzichtelijke website

Verbeterpunten

Ik heb een giftset besteld, kreeg die 3 dagen later binnen maar zag toen dat deze bij andere verkooppunten voor 20 euro goedkoper wordt aangeboden. Ik heb de klantenservice van dr browns shop ge-emaild (er is geen telefoonnr beschikbaar) maar ik wacht al een week op antwoord of zij het prijsverschil gaan terugbetalen. Anders ga ik het weer terugsturen zodat ik het voor 20 euro goedkoper elders kan kopen. Beetje jammer dat deze klantenservice zo slecht werkt en dat er geen telefoonnummer beschikbaar is.

Joan

Verkeerde product geleverd