J Barkema

Wij zijn heel erg goed geholpen dankzij de mensen van dit bedrijf. Professioneel, gedreven en vakkundig. Er is goed gewerkt onder hoge spanning en vreemde tijden, niets was teveel. Ondanks de... Wij zijn heel erg goed geholpen dankzij de mensen van dit bedrijf. Professioneel, gedreven en vakkundig. Er is goed gewerkt onder hoge spanning en vreemde tijden, niets was teveel. Ondanks de vervelende situatie zijn we blij met dit bedrijf in contact te zijn gekomen, die het probleem zeer goed en adequaat tot een goede uitkomst hebben gebracht.
Intratuin Emmen

J Barkema

Intratuin Emmen

Ger Monster

De communicatie met DPD-Consultancy en de medewerkers van het bureau was goed en zij hebben mij heldere informatie gegeven over de mogelijkheden. De website en het gesprek gaf veel vertrouwen. Ik... De communicatie met DPD-Consultancy en de medewerkers van het bureau was goed en zij hebben mij heldere informatie gegeven over de mogelijkheden. De website en het gesprek gaf veel vertrouwen. Ik had snel resultaat en de aangeleverde bewijzen en feiten waren super. Ik kan niet anders zeggen dat zijn betrouwbaar, proffesioneel en betrokken zijn. Ik kan het bedrijf bij iedereen aanraden.

Vereniging

Grote klasse! De medewerkers van DPD hebben ons geholpen bij een voor ons zeer lastig project. Ze blinken uit in empathie, vakkundigheid en goed projectmanagement. Hierbij hielden ze continu ons... Grote klasse! De medewerkers van DPD hebben ons geholpen bij een voor ons zeer lastig project. Ze blinken uit in empathie, vakkundigheid en goed projectmanagement. Hierbij hielden ze continu ons doel voor ogen! Fijne mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

Infozuil Nederland

Er is in mijn ogen een wezenlijk verschil tussen de politie en een particulier recherchebureau. DPD-Consultancy is meer een onderzoeksbureau die voor jou in opdracht werkt en bij de politie kun je... Er is in mijn ogen een wezenlijk verschil tussen de politie en een particulier recherchebureau. DPD-Consultancy is meer een onderzoeksbureau die voor jou in opdracht werkt en bij de politie kun je aangifte doen. Ik hoef niet bij de politie aan te komen dat ik mijn medewerker niet vertrouw, bij DPD-Consultancy kon ik wel terecht.
Tijdens het onderzoek verliep het zoals wij graag zouden willen dat het liep. Na afloop kregen we een hele uitgebreide rapportage met beeldmateriaal erbij en, vrijwel meteen, een persoonlijke terugkoppeling. Ik had al vrij snel het verslag en kon ook echt heel snel acteren. Alle lof voor DPD Consultancy!

Annica Ningbers

Opleiding was goed, groepsgrootte was ook goed. Persoonlijke begeleiding van leraar was zeer goed.

Westerkamp

Ik heb DPD benaderd om personeel te screenen. Ben erg tevreden over hun zorgvuldige en uitgebreide selectieprocedure waardoor vol vertrouwen kunnen hebben in ons personeel en de kwaliteit van ons... Ik heb DPD benaderd om personeel te screenen. Ben erg tevreden over hun zorgvuldige en uitgebreide selectieprocedure waardoor vol vertrouwen kunnen hebben in ons personeel en de kwaliteit van ons bedrijf kunnen waarborgen.

Marc Noyons - ProMobility Leasing

Als autoleasemaatschappijj maken wij gebruik van verschillende diensten van DPD Consultancy: het terughalen van auto’s bij niet betalende klanten, het geven van advies aan onze medewerkers op het... Als autoleasemaatschappijj maken wij gebruik van verschillende diensten van DPD Consultancy: het terughalen van auto’s bij niet betalende klanten, het geven van advies aan onze medewerkers op het gebied van fraudepreventie en het screenen van toekomstige klanten. Dit doet Vanessa Middelkoop en haar team op een uiterst professionele, effectieve en integere wijze. Onze investering in de diensten van DPD Consultancy heeft ertoe geleid dat onze medewerkers zich bewust zijn van mogelijke fraudegevallen en dat de kwaliteit van ons debiteurenbestand aanzienlijk verbeterd is, wat weer geleid heeft tot mindere financiële verliezen. Een investering die dus zeer de moeite waard is gebleken.

(Rebergen) Van Vulpen BV

Van Vulpen werkt ondertussen alweer een paar jaar met volle tevredenheid met DPD. Daarbij gaat het met name om werkplekbeveiliging waardoor we met coaching en het nemen van de juiste maatregelen ons... Van Vulpen werkt ondertussen alweer een paar jaar met volle tevredenheid met DPD. Daarbij gaat het met name om werkplekbeveiliging waardoor we met coaching en het nemen van de juiste maatregelen ons diefstalcijfer tot bijna nul hebben weten te reduceren. Verder hebben we als onderneming de keus gemaakt om met DPD een netwerk (stroom en data) onafhankelijk camera systeem op onze werken te gaan voorzien. DPD heeft hier een perfecte maatwerk oplossing geboden waar we uiterst tevreden over zijn. Het zeer compacte camerasysteem met zonnepaneel en accupakket wordt door onze voormannen zelf geïnstalleerd en beheerd waarna DPD de controle overneemt.

S. Kamaansing

Erg prettige en ontspannen ervaring. Een exclusief goede leraar en motivator. One of a kind.