J.W. Bussching

Goede samenwerking, snelle communicatie en een professionele afhandeling. Bedankt Stephanie Richters

Dino

Opleiding heb ik als goed ervaren. Het was leuk en zeker leerzaam. Feedback word op een goede manier geven zonder dat mensen zich klote hoeven te voelen. Zelf stonden jullie ook open voor feedback... Opleiding heb ik als goed ervaren. Het was leuk en zeker leerzaam. Feedback word op een goede manier geven zonder dat mensen zich klote hoeven te voelen. Zelf stonden jullie ook open voor feedback en als een cursist wat vond werd dat opgepakt. Ik heb genoten van de 5 daagse cursus super leuk!! Naar mijn gevoel was 5 dagen veel te kort.

J

Erg waardevolle en diverse 5-daagse observatietraining die uitermate praktijkgericht is. Veel kennis opgedaan en door Vanessa’s haar achtergrond veel handige tips aangereikt gekregen om in de... Erg waardevolle en diverse 5-daagse observatietraining die uitermate praktijkgericht is. Veel kennis opgedaan en door Vanessa’s haar achtergrond veel handige tips aangereikt gekregen om in de praktijk toe te kunnen passen. Zeer zeker een aanrader en een goede start als PO’er

Roy de Vries

Observatie training voor gevorderde:

Observatie training voor gevorderde:

Een zeer leerzame training, waarin op professionele wijze en in real life praktijksituaties wordt geoefend in de voorbereiding én uitvoering van een opdracht, het heimelijk volgen, het observeren, beeld maken, het rapporteren en nog veel meer. Kan deze training dan ook van harte aanbevelen als je een echt goede Particulier Onderzoeker wil worden.

Anoniem - veterinaire sector

DPD heeft ons snel, professioneel en persoonlijk geholpen de feitelijke onderbouwing van ons vermoeden boven water te krijgen. We hebben goed kunnen schakelen over de aanpak, bijbehorende... DPD heeft ons snel, professioneel en persoonlijk geholpen de feitelijke onderbouwing van ons vermoeden boven water te krijgen. We hebben goed kunnen schakelen over de aanpak, bijbehorende prijsstelling en praktische invulling van de opdracht. Het dossier lag daarna snel op tafel.

Voortgezet Onderwijs

Doordat er vermoeden was van fraude contact opgenomen met DPD. Stephanie heeft discreet en snel het probleem opgepakt. Ze heeft goed meegedacht en kon snel schakelen toen dat nodig was. De heldere... Doordat er vermoeden was van fraude contact opgenomen met DPD. Stephanie heeft discreet en snel het probleem opgepakt. Ze heeft goed meegedacht en kon snel schakelen toen dat nodig was. De heldere rapportage met duidelijk beeldmateriaal kwam snel en daardoor kon ik snel doorpakken. Hierdoor kon deze moeilijke kwestie netjes worden afgerond. Bedankt!

Jooren transporten

Goede samenwerking, snelle communicatie voor overleg

Martijn Hilvers, Gemeente Den Haag

Met Vanessa heb ik geruime tijd zeer prettig samengewerkt. Afspraken worden altijd nagekomen en de beoogde resultaten worden behaald. Als Vanessa kansen ziet om meer impact te maken, laat ze die... Met Vanessa heb ik geruime tijd zeer prettig samengewerkt. Afspraken worden altijd nagekomen en de beoogde resultaten worden behaald. Als Vanessa kansen ziet om meer impact te maken, laat ze die zeker niet onbenut. Daarnaast is Vanessa zeer prettig in de omgang.

Marcel Bakker / Taxicentrale Amsterdam

Naar aanleiding van een fraude binnen onze organisatie zijn wij in contact gekomen met DPD. Door Stephanie Richters zijn we bijzonder goed geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van... Naar aanleiding van een fraude binnen onze organisatie zijn wij in contact gekomen met DPD. Door Stephanie Richters zijn we bijzonder goed geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van aanpak kon het onderzoek binnen een dag worden opgestart. Het onderzoek en de geboden rapportage heeft ons zeer geholpen bij het afhandelen van deze delicate kwestie binnen onze onderneming. De vakkundigheid en advisering van Stephanie en haar recht voor zijn raap advies zijn verhelderend.

Lek Sloopwerken Westland

Gewerkt onder prima condities
Duidelijke afspraken
Goede communicatie
Nette afronding
Altijd bereikbaar voor/bij vragen
Discretie

Kortom zeker een aanbeveling.