Chris Halkes/Halkes Detective Service

Met deze intensieve observatietraining leer je dat observeren vooral teamwork is, én hoe je zelf goed kunt functioneren in dat team. Aan het eind van de training ben je uitgeput, maar veel... Met deze intensieve observatietraining leer je dat observeren vooral teamwork is, én hoe je zelf goed kunt functioneren in dat team. Aan het eind van de training ben je uitgeput, maar veel waardevolle ervaringen rijker.

Sebastiaan

De Observatietraining is een mooie mix van theorie en (uitgebreide) praktijk door zeer ervaren trainers en docenten.
Een intensieve en zeer leerzame ervaring die je vele stappen vooruit helpt...
Een intensieve en zeer leerzame ervaring die je vele stappen vooruit helpt in je ontwikkeling binnen dit mooi vak!

Stoel J.L. / Polytec

Zeer professionele organisatie. Door de kennis en ervaring van Vanessa en haar team kunnen zij op elk vraagstuk maatwerk leveren. Ook het veldwerk gaat prima met een mix tussen blauw en groen ;). Ga... Zeer professionele organisatie. Door de kennis en ervaring van Vanessa en haar team kunnen zij op elk vraagstuk maatwerk leveren. Ook het veldwerk gaat prima met een mix tussen blauw en groen ;). Ga zo door en bedankt voor alle hulp en expertise!

Martijn

Zeer leerzame en boeiende observatiecursus gevolgd! De kennis en kunde die Vanessa heeft opgedaan tijdens haar eerdere werk kan ze goed overdragen. Bedankt!

Rondom Wonen

De pre-employment screening die we nodig hadden, is snel uitgevoerd met een volledig rapport als resultaat. Top!

M. de Boer

Veel praktijk voorbeelden, duidelijke uitleg , goede sfeer ,Ik ben veel te weten gekomen van hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.

DSV

Zeer professionele dienstverlening en heel prettig, persoonlijk en vlot in het contact

DPD is een ontzettende professioneel bedrijf met de juiste contacten! Communicatie verliep perfect en ze hebben ons doorgestuurd naar de juiste advocaat, waardoor wij de rechtszaak hebben kunnen... DPD is een ontzettende professioneel bedrijf met de juiste contacten! Communicatie verliep perfect en ze hebben ons doorgestuurd naar de juiste advocaat, waardoor wij de rechtszaak hebben kunnen winnen!!

Zeer professioneel bedrijf, ik ben zeer tevreden met de afhanding van mijn case. Door het kundige handelen heb ik mijn zaak bij de rechter mogen winnen.

J.W. Bussching

Goede samenwerking, snelle communicatie en een professionele afhandeling. Bedankt Stephanie Richters