Remco

Ze kwamen de belofte op de website na. Heb hier een jas (met flinke korting) besteld en had deze de volgende dag in huis.

Je wordt constant en goed op de hoogte gehouden van je bestelling dmv leuk geschreven mailtjes. De levering was ook bijzonder snel. De door mij bestelde jas, was ook bijzonder veel goedkoper dan... Je wordt constant en goed op de hoogte gehouden van je bestelling dmv leuk geschreven mailtjes. De levering was ook bijzonder snel. De door mij bestelde jas, was ook bijzonder veel goedkoper dan andere bij (online) winkels, maar dat was waarschijnlijk een gelukje vanwege laatste model en maat.

De beschrijving van het product vond ik niet overdreven uitgebreid, maar echt storend was het niet.

Denian

Goede service snel geleverd

Niks

Kramer

Zeer goede ervaring, personeel wat het beste wil voor de klant, meedenkt en veel mogelijkheden kan bieden door uitgebreid assortiment, en kennis van zaken.

Persoonlijke benadering, kundig personeel

Peggy

Prima!

Goed en snel

Geschreven bedankje in zending

Meer reclame maken

Math

Prima producten, snelle levering

Geeft veel product informatie op de site

Ik wordt voordat mijn bestelling er is ge raagd om een review.

Roy

Snel, vriendelijk (handgeschreven kaartje)!

Helder in communicatie

Niet

Al jaren klant bij DownTown. Voor het eerst iets via de webshop besteld en dat ging vlekkeloos.

Duidelijk informatie, veel producten en snel geleverd.

Rick

Uitstekende service met groot assortiment

Snelheid en assortiment

Zorg dat je hoger in de Google ranking komt, met jullie service en assortiment moet dit leiden tot een succes!

Brian Bakker

Snel en vriendelijk

Klantvriendelijk

Ik had iets meer informatie nodig over een product wat niet op de site stond. Maar wel telefonisch heb gekregen