Marcel van der Sommen

Top service en goede voorlichting en advies over de aankopen.

Persoonlijk contact

Marcel

Zeer goed

Nemen alle tijd voor je, eerlijk advies ook voor een klein budget

Iets uitgebreider zoeken op producten, bijvoorbeeld bij wakeboard bindingen open/closed of de stijfheid van de binding etc. Nu kan je enkel filteren op naam, prijs en kleur

Top

je word goed geholpen

Ik kreeg het verkeerde product maar kan gebeuren

Goed en snel

Snel

Bramma shanti

Goeie prijs
Vlotte service
Snelle verzending

Snelle verzending

Rob Olijslagers

Een prettige manier van advies en contact

Veel kennis over het complete assortiment.

Mieke

Dit is de eerste keer dat ik er wat besteld heb maar ik zal deze website zeker onthouden voor als ik weer wat nodig heb.

Goeie flex en ideaal z'on twin tip.
Goed gewaxt gekregen dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken.
Zelf nu een dagje mee gesnowboard en het was super fijn.

Heb ik eigenlijk niet.

Alles verliep geel vlot en duidelijk

Pakket retour verzonden omdat de bestelde schoenen niet passen.

Is bezorgd bii planet sports op 1 augustus maar na 14 dagen nog niet verwerkt, laat staan het aabkoopbedrag retour...

Snelle reactie op e-mails

Slecht vertaald en onduidelijk Nederlands ("Beperk je Bezorgdheid", "Betaling noch niet gekregen"). Ook e-mail-communicatie is slecht Nederlands.

Dit doet afbreuk aan de betrouwbaarheid van de winkel.

Reactie DownTown.nl:

Goedemorgen,

Zoals je ziet reageren we vrijwel nooit op reviews, want iedereen mag zijn haar mening hebben over Down Town. Maar we hebben het idee dat je een review hebt geschreven voor de Duitse winkel Planet Sports. Wij zijn namelijk een Nederlandse winkel, met alleen maar Nederlands personeel en niet zo heel goed in Duits, maar onze Nederlandstalige mailtjes en Nederlandse beschrijvingen zijn best in orde (vinden wij).

Mocht je van ons (Down Town) geen betaling retour hebt ontvangen, of mocht er iets mis zijn mail ons even op info@downtown.nl, want voor zover wij weten wordt alles binnen 2 dagen terugbetaald nadat iets retour is gekomen en dan kunnen we het voor je nakijken en uiteraard oplossen. Want nu herkent geen van de 4 mensen die hier werken je verhaal.

Groeten uit Den Bosch,
Giel

Evert Lamers

Vriendelijke eigenaar, totaal niet pushend om je iets te laten kopen waar jij niets aan hebt, neemt alle tijd voor je en daarnaast ook nog eens erg scherpe prijzen. Top winkel! Ik kom terug.

Veel verschillende spullen voor een scherpe prijs.
Ook via Whatsapp snel bereikbaar.

Nee!