Dirk

Downtown heeft een goede site met veel informatie. De korte filmpjes voor de snowboardreviews zijn top.

Uitgebreid aanbod en goede prijzen, overzichtelijke site en snelle levering.

De product vergelijken optie vond ik niet zo prettig werken

Ed

Super prijzen snel geleverd.

Veel info op de site. Goed contact per mail en leuke informatieve filmpjes over producten. Ga zo door!! Hopelijk kunnen jullie nog jaren door na deze corona ellende!

Maattabellen bij boards zou wel leuk zijn. Ik kon ze niet vinden...

Sven

We hebben meerdere keren wat besteld of gehaald in de winkel. Duidelijke en rustige uitleg bij de spullen die we kochten. Snowboards , protectors, bindingen , helmen etc etc .. veel keus en ze... We hebben meerdere keren wat besteld of gehaald in de winkel. Duidelijke en rustige uitleg bij de spullen die we kochten. Snowboards , protectors, bindingen , helmen etc etc .. veel keus en ze weten echt waar ze het over hebben ipv een uit de hoofd geleerde beschrijving.

Veel keus en goede uitleg

Ga zo door

Verschillende keren goed geholpen door de verkopers die geduld hadden met mij vragen en wensen. Goede informatie ontvangen een mogelijk snowboard waar mijn vriendin naar opzoek was. Ook netjes geld... Verschillende keren goed geholpen door de verkopers die geduld hadden met mij vragen en wensen. Goede informatie ontvangen een mogelijk snowboard waar mijn vriendin naar opzoek was. Ook netjes geld terug gekregen toen ik bij een concurrent het zelfde product voor een lagere prijs voorbij zag komen. Al met al een fijne koop ervaring.

Zeer klant vriendelijk en deskundig

De vestiging zit helaas helemaal in Den Bosch

Marc

Mooie collectie

👍🏻

Geven goede info obv veel kennis en ervaring. Nemen de tijd en bestelling wordt netjes en snel afgehandeld.

Persoonlijke info voorziening is erg goed. Goede afhandeling van de bestelling.

Bij veel boards staat op het internet dezelfde info. Maakt lastig zonder persoonlijk contact boards zelf te vergelijken.

Afgelopen seizoen was ik op zoek naar een nieuw Snowboard. Hier ben ik zeer goed over geadviseerd en rijd nu een Super Board wat helemaal naar mijn zin is.

Kennis van zaken en leuke winkel

Meer skatemuziek in de winkel !! Ofzo.... Verbeterpunten, geen idee mannen !!

Juriaan

Super!

Veel
Producten.

Geen.

Roel

Great!

Communicatie was vlekkeloos! Wist precies tot op de minuut wanneer mijn bestelling aankwam!

Ga zo door!

Tom Groot

Prima, kom hier graag terug

Assortiment, productinformatie/kennis