Jerwin Kooi

Geleverd op de volgende werkdag zoals beloofd, goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. en een persoonlijke sticker met leuk tekstje meegeleverd gekregen.

Snel geleverd, goede prijs, goed op de hoogte gehouden.

Karton waarin mijn snowboard werd geleverd was goed en beschermde het board voldoende, maar zou zelf misschien voor een iets wrevelige manier van inpakken kiezen.

Remco

Super! Nadat er iets mis ging met de iDeal-betaling een mail ontvangen over mijn bestelling. Hierin werd direct een oplossing geboden om de betaling alsnog te doen zonder opdringerig te zijn (de...

Vriendelijk, meedenkend, snelle levering in goede staat met een persoonlijke noot!

Emiel

Gister snowboard en handschoenen gekocht in de zaak. Fantastisch geholpen. Als je de tijd hebt, ga even langs. Zeer indrukwekkend en leuk om van alles te zien

Reda Chougna

Supergoed geholpen door een ervaren en professionele deskundige op het gebied van Helmen en Goggles. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering en conform afspraak

John de Bever

We hebben echt super advies gehad. We zijn niet de makkelijkste klanten geweest, maar daar hebben ze niets van laten merken. Helemaal top.

Service is helemaal van het hoogste niveau.

Gewoon zo doorgaan!

H.Keus

Snowboard gekocht, dag later meteen bezorgd!

Zeer snelle en nette leveringen

Petie de Groot

Fijne service!

Super fijne service in winkel als via telefoon.

Geen, enthousiaste medewerkers

T. Gorter

Snelle levering! Overzichtelijke site, 2 Airhole Balaclava's besteld. En een leuk verhaaltje op de sticker van Janine! Ik ga ze zeker nodig hebben met dit weer ;-)

Goeie klantenbinding door een leuk verhaal! Origineel, voegt zeker meer toe!

Nicolas

Zeer fijne ervaring binnen de winkel.
Ik werd met raad en daad bijgestaan door Geryan.
Deze wist zeer goed over wat hij het had en kom mij aan de hand van zijn ervaring tips...

De kennis van het personeel.
Geen enkele vraag is teveel, altijd heel erg vriendelijk.
De sfeer in de winkel.
Gigantisch aanbod in de winkel; een One-Stop shop.

niets. alles verliep perfect!

Jannes Kellens

Zeer snel opgestuurd, jammer dat DPD zeer veel moeite had met het af te leveren maar dat ligt niet in jullie handen! Zeer goede winkel!

Groot assortiment

PostNL i.d.p.v DPD