Bjarn

Heel fijn en dicht bij huis klant vriendelijk en de plek waar ik mijn spullen haal

Ze helpen je en dat is fijn

Nee

Mick Roeffaers

Super, alles correct verlopen. Ik was zelf mijn huisnummer vergeten schrijven en ik kreeg direct een e-mail met de vraag voor het huisnummer.

Goede communicatie, klantvriendelijk

Niets

Familie Sleegers

We hebben vrij kort op elkaar eerst nieuwe skateschoenen T-shirt en een winterjas en daarna snowboardbroeken, handschoenen en rugtas bij jullie gekocht. We hebben de website gebruikt om te zien of... We hebben vrij kort op elkaar eerst nieuwe skateschoenen T-shirt en een winterjas en daarna snowboardbroeken, handschoenen en rugtas bij jullie gekocht. We hebben de website gebruikt om te zien of jullie deze producten verkochten en zijn daarna naar de winkel gekomen om te passen en voelen en advies te vragen.

Fijne begeleiding bij de aankoop in de winkel. Duidelijke informatie. Veel keuze in het assortiment en een prettige sfeer.

In sommige (standaard)maten is niet alles voorradig.

Ivonne

Snelle levering!

Snelle verwerking en levering

Nvt

NeverNotSnowboarding

Top! Ontzettend aardig allemaal, denken met je mee of het nou telefonisch is of via email of zelfs whatsapp.

Alles!

Geen!

Robert Van Dee

Topwinkel voor snowboard gear!

Deskundig personeel

Niet van toepassing

bart aan den Toorn

Altijd weer een plezier om bij Down Town te zijn voor onderhoud, nieuwe kleding, board of goed advies!

Onafhankelijk, deskundig, gezellig, veel keuze

Beter koffiezet apparaat ;0)

T

Vriendelijk personeel met veel verstand van wat ze verkopen.

Dedicated boardshops zijn steeds zeldzamer en helemaal die het zo professioneel aanpakken als jullie.

Als je een board waxed moet je eigenlijk aan het einde de wax van de kanten af halen ;). en vergeet niet stickers mee te geven aan je klanten.

Natascha

Gebruikt om te leren snowboarden. Voelde me veel veiliger en durfde meer proberen. Ben enkele keren gevallen maar geen pijn gehad. De pads blijven goed op hun plaats zitten. Aanrader!

Randy Vroom

Goed, snel geholpen, ook bij vragen op de mail

adequaat handelen