Carmen

Onlangs een eenhoorn hoofdband besteld. Deze keer bij een Nederlands zaak in de hoop op betere kwaliteit dan die online uit het buitenland. Voor de prijs, letterlijk 9 keer zo duur, had ik beter...

Levertijd was langer dan aangegeven.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft met onze eenhoorns. Wij herkennen dit niet. Wij krijgen ook nooit diademen of haarbanden retour wegens slechte afwerking. Maar misschien had u een misdruk...er was wel heel veel mis aan, als wij uw verhaal zo lezen. Jammer dat u hierover niet met ons gemaild heeft. Dan hadden wij in overleg kunnen kijken wat wij voor u konden betekenen. En natuurlijk had u ook de haarband direct kunnen retourneren op onze kosten. Maar als u geen contact legt met ons, kunnen wij verder ook niets betekenen. Dat de levertijd langer was, kwam door 2e Paasdag en dit hebben wij aan al onze klanten meegedeeld. Annuleren van de bestelling was ook geen probleem geweest. Met groet, team Dottig

Netjes ingepakt

Levering zeer tevreden

Foos

Positief, veel complimenten gehad over de kleertjes voor de baby! Goed materiaal en zit lekker comfortabel.

Dottig luistert goed naar de wens van de klant en ze doen de uiterste best om hieraan te voldoen. Dat doen ze goed!

Super mooi gegdaan!
Precies hoe ik hoopte dat het eruit kwam te zien.

Mooi ingepakt en afgeleverd!

Behulpzaam en klantgericht.

Nicole Den boef

Goed service mooie kwaliteit materiaal

Goed kwaliteit prijs verhouding en goede service

Bianca

Goede website snelle levering goed verpakt

Goede overzichtelijke website

Angelique

Super snelle en nette levering!

Prachtige jurken/rokjes snelle levering!

Jurkje besteld, na een aantal dagen een email gehad. Jurkje niet op voorraad, de vraag was of ik een andere wilde ( andere optie zat in de email) of nog een aantal dagen kon wachten.

Meedenken, kwaliteit, mooie collectie, goede communicatie

24uurs levering product kwam helaas niet binnen 24uur.

Reactie Dottig.com:

Helaas gaat er heel soms wel eens iets mis, het blijft mensenwerk.. maar na contact wilde u het artikel alsnog hebben...gelukkig zijn wij die afspraak meteen nagekomen en gezien de volgende orders was u tevreden. Dank voor het vertrouwen. Gr. team Dottig