Therese

Erg leuke spullen die je niet zomaar in de winkel vindt

snelle levering

Leuke site en goed geslaagd voor onze bruiloft. Alleen zou ik het persoonlijk leuker vinden als er meer baby schoentjes in verschillende kleuren zouden zijn.

Duidelijke bestel site. Duidelijk hoe alles werkt en duidelijk de vinden hoe alles werkt.

Nele

Heel mooi kroontje, snelle verzending.

Snelle verzending!

Super snelle levering.
Mooie kwaliteit.
Past perfect.

De richtlijn voor de kledingmaat is erg fijn.
En dat helpt wel bij het bestellen.
Zodoende hoef je minder snel wat terug te sturen.

Andrea

Snelle levering, via de mail op de hoogte gehouden, helemaal super!

Enorm chique jurkjes.

Mijn bestelling was niet compleet. De gratis haarband was helaas niet aanwezig. Ik heb een mailtje gedaan om dit te melden waarop ik een duidelijk antwoordt terug kreeg en het probleem opgelost werd.

Duidelijke communicatie via mail!

M. de Rijk

Snelle, goede service. Reageren snel op mailtjes. Kleding heeft goede kwaliteit/prijs verhouding.

Fijne communicatie over de levering. Er werd met mij overlegd of een latere levering OK was.
Het is een zeer schattig jurkje en precies de kleur die ik nodig had, alleen zou ik zelf het...

De communicatie

Jana

Tweede keer dat ik iets bestel bevalt mij prima. Jammer dat niet alles leverbaar was uiteindelijk. Ook al staan de kleertjes nog steeds op de website, heb ik helaas niet alles onyvangen.

Exclusief, super leuke en speciale outfits voor bepaalde gelegenheden. Voor mij erg interssant als ik een fotoshootplan voor mijn dochter.