Samantha

Hele goede ervaring.
Ik had een bestelling geplaatst maar het artikel kon niet geleverd worden.
Hele goede ervaring.
Ik had een bestelling geplaatst maar het artikel kon niet geleverd worden.
Dottig stelde een ander artikel voor, waar ik ook heel blij mee ben. Volgende dag geleverd.

Goede communicatie, denkwerk.

Maryam Safarkhani

Snelle levering, goede kwaliteit,

Jolijn Geurts van Kessel

Ik had 's middags de perfecte jurk voor mijn dochter gezien en de link bewaard, maar toen ik hem 's avonds wilde bestellen kreeg ik een melding dat het desbetreffende item niet meer op de website... Ik had 's middags de perfecte jurk voor mijn dochter gezien en de link bewaard, maar toen ik hem 's avonds wilde bestellen kreeg ik een melding dat het desbetreffende item niet meer op de website stond. Misschien gewoon de pech gehad dat ik net te laat was en het was uitverkocht, maar dan zou zo'n melding fijn zijn geweest ipv dat het hele item plots onvindbaar was. Maar ik ben natuurlijk meteen verder gaan zoeken naar wat er nog meer op de website stond en wat is deze webshop toch een feestje! Uiteindelijk alsnog een prachtige jurk gevonden (misschien zelfs nog perfecter dan welke ik eerder op het oog had, dus misschien een geluk bij een ongeluk dat die plots niet meer op de site stond, haha)

Hele grote plus: jurkje ontvangen en eerlijk waar, in het echt ziet het er nog vele malen mooier uit dan op de website!! (en meestal is het juist andersom, maar echt, ik ben er zo mega super blij... Hele grote plus: jurkje ontvangen en eerlijk waar, in het echt ziet het er nog vele malen mooier uit dan op de website!! (en meestal is het juist andersom, maar echt, ik ben er zo mega super blij mee)
Haarbandjes die ik had besteld bleken toch niet meer op voorraad, netjes bericht van gekregen bij de geleverde bestelling en het bedrag ook snel terug gekregen op mijn rekening.
Ik kom zeker terug!! Prachtige kleding en haarbandjes.

Goede opvolging

Vlugge service

Nancy Boersma

Alleen maar positief!

Mijn bestelde artikel was helaas niet op voorraad maar ik werd netjes gemaild wanneer mijn kleine meid een half jaar werd of wanneer ik het uiterlijk nodig had! Later bleek dat het niet op tijd... Mijn bestelde artikel was helaas niet op voorraad maar ik werd netjes gemaild wanneer mijn kleine meid een half jaar werd of wanneer ik het uiterlijk nodig had! Later bleek dat het niet op tijd geleverd kon worden en ik werd gebeld voor een alternatief artikel! Dit bedrijf denk niet in problemen maar wil de problemen oplossen! TOP! Ik zal zeker opnieuw bestellen! De foto van mijn kleine meid Hailey volgt zeker!

Melissa Woltinge

Eerste instantie was de zendig verlaat, het is top en snel opgelost per mail. Een tip zou zijn bij verlate zendingen om een mail te sturen.

Snelle reacties per mail.
Eerlijke vertrouwde site.
Mooie producten.

Goede producten en snelle levering

Kwaliteit is goed!

Super mooie artikelen en snelle levering

Super snelle levering! Helaas kwam de kleur van het jurkje niet overeen met hoe hij op de site staat. Zo jammer. Hierdoor gaat hij helaas weer retour.

Snelle verzending.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat jammer dat de kleur tegen valt. Dat horen wij nooit, dus wij gaan zeker kijken of wij dit bij dit artikel kunnen verbeteren. Bedankt voor de feedback! Gr. Team Dottig