Super mooi gegdaan!
Precies hoe ik hoopte dat het eruit kwam te zien.

Mooi ingepakt en afgeleverd!

Behulpzaam en klantgericht.

Nicole Den boef

Goed service mooie kwaliteit materiaal

Goed kwaliteit prijs verhouding en goede service

Bianca

Goede website snelle levering goed verpakt

Goede overzichtelijke website

Angelique

Super snelle en nette levering!

Prachtige jurken/rokjes snelle levering!

Jurkje besteld, na een aantal dagen een email gehad. Jurkje niet op voorraad, de vraag was of ik een andere wilde ( andere optie zat in de email) of nog een aantal dagen kon wachten.

Meedenken, kwaliteit, mooie collectie, goede communicatie

24uurs levering product kwam helaas niet binnen 24uur.

Reactie Dottig.com:

Helaas gaat er heel soms wel eens iets mis, het blijft mensenwerk.. maar na contact wilde u het artikel alsnog hebben...gelukkig zijn wij die afspraak meteen nagekomen en gezien de volgende orders was u tevreden. Dank voor het vertrouwen. Gr. team Dottig

Vos belevingen

Top!

Weer direct gebeld of er iemand op kantoor zou zijn ivm weekend levering

Mellieh

Snelle levering.

Goede service.

Ruim op tijd een bestelling geplaatst, maar helaas wacht ik al 10 dagen op mijn bestelling die nog lang niet bezorgd lijkt te worden. Terwijl ik het voor een bepaalde tijd nodig had.

Duidelijke site.
Contact is snel en goed

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Wij hebben u aangegeven dat wij het pakket hebben verstuurd afgelopen woensdag 28 februari. Wij geven in de mail altijd aan, als het 1 dag later niet bij u arriveert, wilt u dan contact met ons opnemen via info@dottig.com. Wij hebben echter niets vernomen? Dus wij gingen er vanuit dat u gewoon bezorgd heeft gekregen. Wij zullen alsnog contact met u leggen via email om dit probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Gr. team Dottig