Reviews

9.2 / 10
1446 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1446 Reviews

Amani Walter
8/10

Vaker hier mooie kleding voor onze prinses besteld! Altijd goede ervaring!


Salina Savenay
10/10

Super snelle levering en goede kwaliteit

Sterke punten

snelle levering En mooi verpakt


Stefanie
10/10

Vlot contact, snel de bestelling ontvangen


Linda
6/10

Levering duurt helaas best lang. En pas een jurkje besteld die heel mooi is alleen helaas zit er een strik onder op het jurkje met een bloem er op die helemaal los/kapot was die heb ik zelf moeten...

Sterke punten

Ruime keuze, veel mooie producten voor ieder gelegenheid

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Wat betreft de levertijd, u heeft op 10 juni besteld en op 13 juni hebben wij verstuurd. Precies volgens ons leveringsschema, welke in stap 1 van de winkelwagen wordt getoond. Als klanten haast hebben kunnen zij ook nog kiezen voor artikelen met een 24-uursservice label. Maar helaas is het voor ons onmogelijk om de gehele voorraad, op voorraad te houden. Dat zou kunnen, maar dan komen er andere prijzen aan de artikelen te hangen...

Wat vervelend dat er iets stuk is. Het is zeker de bedoeling dat wij kwaliteit leveren. Daar staan wij voor. Wij begrijpen alleen niet waarom u dit niet als klacht naar ons gemaild heeft, dan kunnen wij een oplossing voor u aandragen. Dan kunnen wij zelf zien middels foto's wat er aan de hand is. Wij zien dat u de vorige keer ook een review heeft geschreven en deze klacht heeft u ook niet aan ons gemeld? Dus ons advies is, als er iets mis is met de bestelling, mail ons dan op info@dottig.com onder vermelding van het ordernummer. Gr. team Dottig


Anoniem
10/10

Kwaliteitskleding, betrouwbaar

Sterke punten

Levering duurt dacht ik wat langer als normaal... iets minder


Charity
10/10

Snelle levering , leuke en schattige spullen voor de kleintjes

Sterke punten

De leuke spullen die ze verkopen, hoorde veel goede verhalen


Anoniem
6/10

Kan nog niet zeggen wat ik vind van mijn bestelling want heb me pakketje nog niet. Het zou zaterdag aankomen, maar het is nu al dinsdag. Kan wel wat zeggen over de jullie koerier die is 10 x niks!

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Uw pakketje is door omstandigheden niet afgeleverd door DHL op zaterdag zien wij. Heel vervelend. Op maandag is er in heel Nederland geen pakketbezorging, waardoor het op dinsdag is bezorgd. Wij betreuren deze gang van zaken, maar voor ons is dit ook overmacht. Gelukkig komt het maar 1% voor dat het verkeerd gaat. Al onze klanten garanderen wij voor 99% dat zij 1 dag later geleverd krijgen. Gr. team Dottig


Anoniem
8/10

Heel snel geleverd, ik heb zeld de 24 uur bestelling gekozen, niet veel keuze maar ik had haast, voorwat anders moest ik 5 werkdagen wachten dat vond ik veel te lang

Sterke punten

Snel geleverd


Nathalie
10/10

Snelle levering


Shur
6/10

Ik heb alleen een andere kleur shirt dan dat ik heb besteld. En door de lange bezorgtijd kan ik het niet eens meer ruilen.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Sorry daarvoor dat is inderdaad niet goed gegaan zien wij! Binnen 1 week kunnen wij 2 keer leveren, maar als u als klant krap voor een verjaardag bestelt, dan bestaat idd de kans dat het niet meer omgeruild kan worden. Hier kunnen wij ook niets aan doen. Gr. team Dottig