Vind persoonlijk dat er leuke spullen te vinden zijn op de website. Echter een minpunt. Spullen zijn op voorraad als je bestelt en betaalt. Als je t pakketje binnen krijgt ontbreekt er toch iets... Vind persoonlijk dat er leuke spullen te vinden zijn op de website. Echter een minpunt. Spullen zijn op voorraad als je bestelt en betaalt. Als je t pakketje binnen krijgt ontbreekt er toch iets omdat voorraad niet klopte. Zou fijn zijn als er dan aan de klant wordt gevraagd of deze de spullen alsnog wil en wanneer t weer op voorraad is om t eventueel later te ontvangen. Ik had zelf namelijk 2 van hetzelfde nodig. Nu moet ik t helaas retourneren.

Snelle levering ondanks feestdagen. Bieden excuses aan als iets niet klopt.

Reactie Dottig.com:

Het komt soms voor dat wij een voorraadfout hebben. Normaal gesproken gaan wij dan bellen met de klant.
U heeft helaas geen telefoonnummer achtergelaten in de order.
Wij zouden dan kunnen...
U heeft helaas geen telefoonnummer achtergelaten in de order.
Wij zouden dan kunnen mailen met de klant, maar aangezien december de drukste maand is voor ons, is hier eigenlijk geen tijd voor.
Op het moment dat de orders worden ingepakt komt zo een voorraadfout tevoorschijn. Dat is aan het einde van de middag.
Onze ervaring is dat mail door de klant meestal de volgende dag wordt gelezen. Dan zitten wij weer met een dilemma.
Gewoon wachten tot klant antwoord heeft gegeven of versturen?
Onze ervaring hiermee is, dat klanten meestal haast hebben, zeker in de maand december. Dus worden klanten niet blij, als wij niets versturen. Schoolfeestje outfit niet compleet, verjaardag verpest, fotoshoot niet perfect etc etc.
Daarom is besloten om u toch te versturen, wat wij wel hadden. Dit keer ging het om een paar kniekousen. Klanten kopen vaker meerdere paren voor een kind, u heeft toevallig een tweeling denken wij.
Dat is een verkeerde gok geweest blijkt. Het is soms moeilijk om het alle klanten naar de zin te maken, zoals u zult begrijpen.
Dit is hoe het in de praktijk werkt en wij soms beslissingen moeten maken waar klanten soms blij soms niet blij van worden. Excuus dat het bij u een minpunt opleverde.
Gr. team Dottig

Sandra

Helaas hadden ze het jurkje niet op tijd die ik wilde terwijl er 24 uur levering bij stond. Maar het is heel netjes opgelost en degene die ik nu heb gekozen is ook erg mooi. Goede kwaliteit zeer... Helaas hadden ze het jurkje niet op tijd die ik wilde terwijl er 24 uur levering bij stond. Maar het is heel netjes opgelost en degene die ik nu heb gekozen is ook erg mooi. Goede kwaliteit zeer mooi echt een aanrader

Goede service. Snelle reacties op de mail die je stuurt en ze lossen alles netjes op

Ab

Goede communicatie over levering!

Sevi

Heel veel content

Het is de eerste keer ik bestel bij jullie

Snelle service en mooi product wordt er afgeleverd

Perfect

Klantvriendelijk, snelle reactie

Jurkje was mooi jammer dat de naad los gescheurd was helaas dat de kaartjes eral af waren dus ja eerst goed alle naadjes en stof bekijken voor dat de kaartjes eraf gehaald worden en 24 uursshow... Jurkje was mooi jammer dat de naad los gescheurd was helaas dat de kaartjes eral af waren dus ja eerst goed alle naadjes en stof bekijken voor dat de kaartjes eraf gehaald worden en 24 uursshow levering duurt 2 dagen dus daar ook rekening mee houden

Geld retour voor niet te leveren Product binnen 2 dagen

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Beste klant,
Wij hebben inderdaad in onze algemene voorwaarden staan, dat indien kaartjes worden weg gehaald het artikel uw eigendom is geworden. Wij moeten dit wel doen, omdat wij anders een verhuurbedrijf worden van kleding die gedragen wordt met een feestje, verjaardag, doop etc. en weer retour komt. U heeft de jurk binnen gehad en deed net of wij de jurk op deze manier hadden geleverd, terwijl wij weten dat deze gescheurde naad er echt niet zat met versturen. Alles wordt extra gecontroleerd. Het was voor ons duidelijk dat de zijnaad los gescheurd is omdat er teveel spanning op is gekomen met het passen/dragen. De jurk is te klein aangeschaft of de rits is niet ver genoeg naar beneden geweest met het uittrekken.
Wij vroegen daarom of u een foto kon maken met de kledingkaartjes er nog aan. Dit kon u niet, die had u er meteen afgeknipt...blijkbaar was de jurk toen nog wel goed, anders doe je dit niet, lijkt ons.
Jammer dat u niet een eerlijk verhaal aan ons vertelt, dan waren wij nog wel genegen geweest om te kijken wat wij konden doen.
Wat betreft de 24-uurslevering heeft u niet goed gelezen. Alle orders die besteld worden voor 17:00 uur, worden een dag later afgeleverd bij u. Uw order werd geplaatst om 21:09 s'avonds. Dan wordt de order een dag later in behandeling genomen en verstuurd. Dat is gebeurd en u heeft op tijd geleverd gekregen.
Gr. Team Dottig

Heel fijne samenwerking. Mooie kwaliteit!

Snelle service en persoonlijke opvolging, goed contact, goede kwaliteit

Funda Dogru

Vaker wat besteld, altijd positief

Snelle levering, leuke spulletjes

De kreij

Goede snelle service

Klant contact super vriendelijk en netjes