Reviews

9.1 / 10
1645 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1645 Reviews

Minni mouse

6/10

Ma contact goed, maar tegenstrijdig met wat er op de website aangegeven word. 24 uurs levering is uit eindelijk 7dagen later levering geworden. Mijn kinds verjaardag is al voorbij. Had ook voor... Ma contact goed, maar tegenstrijdig met wat er op de website aangegeven word. 24 uurs levering is uit eindelijk 7dagen later levering geworden. Mijn kinds verjaardag is al voorbij. Had ook voor 17.00 uur besteld. Daarin tegen heeft de medewerker wel haar best gedaan om alsnog 1dag van te voren, alle sin orde te maken helaas is het organisatorisch niet gelopen zoals we wilde. Vandaar dat ik het binnengekomen pakketje weer retour stuur.

Sterke punten

Goed mail contact

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat vervelend dat het niet op tijd bezorgd is!
U heeft op vrijdag 10 januari besteld. Wij hebben het direct in orde gemaakt. Vervolgens zou het op zaterdag bij u afgeleverd...
Beste klant,
Wat vervelend dat het niet op tijd bezorgd is!
U heeft op vrijdag 10 januari besteld. Wij hebben het direct in orde gemaakt. Vervolgens zou het op zaterdag bij u afgeleverd moeten worden. Dit gaat ook 99% van de gevallen goed....alleen bij u had DHL een sorteerfout gemaakt. Iets waar wij niets aan kunnen doen. Vervolgens wordt er op maandag niet bezorgd door DHL in Nederland en is uw pakket op dinsdag afgeleverd. Dit is natuurlijk heel vervelend, Het is maar 1 dag vertraging maar door het weekend en de maandag lijkt dat voor u kennelijk 7 dagen vertraging. Het is voor ons overmacht en er staat ook op onze website dat klanten zelf het risico nemen om 1 dag van tevoren iets te bestellen voor een verjaardag. Het is verstandiger om dat wat ruimer van tevoren te doen. Gr. Team Dottig


Particulier

9/10

Mooi product

Sterke punten

Snelle service


Esra

1/10

Eerste x besteld, ontevreden

Sterke punten

-

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
U heeft op vrijdag besteld en gekozen voor zaterdaglevering in Belgie. Dit hebben wij allemaal in orde gemaakt, alleen heeft BPost niet geleverd op zaterdag. Heel spijtig. Wij...
Beste klant,
U heeft op vrijdag besteld en gekozen voor zaterdaglevering in Belgie. Dit hebben wij allemaal in orde gemaakt, alleen heeft BPost niet geleverd op zaterdag. Heel spijtig. Wij hebben extra kosten gemaakt om het op zaterdag bij u thuis te krijgen.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent, maar voor ons is dit overmacht. U kunt de volgende keer beter eerder bestellen voor een verjaardag en niet krap 1 dag van tevoren. Jammer dat wij nu een slechte review krijgen....wij sturen het door aan BPost. Die hebben het voor ons verpest. Gr. Team Dottig
Note; inmiddels zijn wij overgestapt op Post.nl België


Anoniem

3/10

Gemiddelde ervaring. Levering is goed. Jurken vallen zeer klein. Bij terug sturen wederom verzendkosten. Dus uiteindelijk toch kosten en geen product.

Sterke punten

Snelle levering

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Jammer dat de jurken te klein waren.
Wij proberen zo goed mogelijk de maatvoering te hanteren.
U suggereert dat u wederom kosten maakt met retourneren, maar wij willen u er...
Beste klant,
Jammer dat de jurken te klein waren.
Wij proberen zo goed mogelijk de maatvoering te hanteren.
U suggereert dat u wederom kosten maakt met retourneren, maar wij willen u er op wijzen dat wij de heen verzendkosten voor onze rekening nemen, op het moment dat u de kleding retourneert. Deze kosten zijn wij kwijt, zonder iets verkocht te hebben.
De artikelen die wij verkopen zijn dusdanig van prijs dat gratis retourneren voor ons een onhaalbare zaak is. Wij hopen op uw begrip. Gr. team Dottig


Cagla

10/10

Super kwaliteit

Sterke punten

Levertijd


Nazy

10/10

Fast delivery, love the selection one of my favorite online shops

Sterke punten

Respond to comments in social
Media, fast delivery


Saartje 79

10/10

Altijd mooie jurkjes die perfect passen.

Sterke punten

Ze denken mee!! Ik had een outfit besteld die helaas niet op voorraad bleek te zijn. Dus kwamen ze met een alternatief. Super blij mee.


Anoniem

6/10

Vind persoonlijk dat er leuke spullen te vinden zijn op de website. Echter een minpunt. Spullen zijn op voorraad als je bestelt en betaalt. Als je t pakketje binnen krijgt ontbreekt er toch iets... Vind persoonlijk dat er leuke spullen te vinden zijn op de website. Echter een minpunt. Spullen zijn op voorraad als je bestelt en betaalt. Als je t pakketje binnen krijgt ontbreekt er toch iets omdat voorraad niet klopte. Zou fijn zijn als er dan aan de klant wordt gevraagd of deze de spullen alsnog wil en wanneer t weer op voorraad is om t eventueel later te ontvangen. Ik had zelf namelijk 2 van hetzelfde nodig. Nu moet ik t helaas retourneren.

Sterke punten

Snelle levering ondanks feestdagen. Bieden excuses aan als iets niet klopt.

Reactie Dottig.com:

Het komt soms voor dat wij een voorraadfout hebben. Normaal gesproken gaan wij dan bellen met de klant.
U heeft helaas geen telefoonnummer achtergelaten in de order.
Wij zouden dan kunnen...
Het komt soms voor dat wij een voorraadfout hebben. Normaal gesproken gaan wij dan bellen met de klant.
U heeft helaas geen telefoonnummer achtergelaten in de order.
Wij zouden dan kunnen mailen met de klant, maar aangezien december de drukste maand is voor ons, is hier eigenlijk geen tijd voor.
Op het moment dat de orders worden ingepakt komt zo een voorraadfout tevoorschijn. Dat is aan het einde van de middag.
Onze ervaring is dat mail door de klant meestal de volgende dag wordt gelezen. Dan zitten wij weer met een dilemma.
Gewoon wachten tot klant antwoord heeft gegeven of versturen?
Onze ervaring hiermee is, dat klanten meestal haast hebben, zeker in de maand december. Dus worden klanten niet blij, als wij niets versturen. Schoolfeestje outfit niet compleet, verjaardag verpest, fotoshoot niet perfect etc etc.
Daarom is besloten om u toch te versturen, wat wij wel hadden. Dit keer ging het om een paar kniekousen. Klanten kopen vaker meerdere paren voor een kind, u heeft toevallig een tweeling denken wij.
Dat is een verkeerde gok geweest blijkt. Het is soms moeilijk om het alle klanten naar de zin te maken, zoals u zult begrijpen.
Dit is hoe het in de praktijk werkt en wij soms beslissingen moeten maken waar klanten soms blij soms niet blij van worden. Excuus dat het bij u een minpunt opleverde.
Gr. team Dottig


Sandra

10/10

Helaas hadden ze het jurkje niet op tijd die ik wilde terwijl er 24 uur levering bij stond. Maar het is heel netjes opgelost en degene die ik nu heb gekozen is ook erg mooi. Goede kwaliteit zeer... Helaas hadden ze het jurkje niet op tijd die ik wilde terwijl er 24 uur levering bij stond. Maar het is heel netjes opgelost en degene die ik nu heb gekozen is ook erg mooi. Goede kwaliteit zeer mooi echt een aanrader

Sterke punten

Goede service. Snelle reacties op de mail die je stuurt en ze lossen alles netjes op


Ab

9/10

Goed

Sterke punten

Goede communicatie over levering!