Naziha Touhami

Goeie service

Snelle reactie

Sandy Jonckheere

Super snelle en vriendelijke service

Snelle levering ondanks preorder

Veira

Snelle service, goede communicatie, vlotte afhandeling. Het pakje zit als gegoten, goede kwaliteit en mooie afwerking, prachtig

Alternatief die men je aanbied als het product dat je besteld heb niet voorradig is.

Nicole

nee

Colindas puur fotografie

Zeer goed

Snelle levering, product netjes verpact

nisrine berroho

Prachtig

Sehr

Talitha

Tevreden!
Pakketje als een kadootje verpakt, erg leuk!

Goede service en communicatie.

Vrouwtje

Kwaliteit is zeer slecht

Het ziet er schattig uit !
Aliexpress kleding alleen hier duurde

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Beste klant,
Wat jammer dat u niet tevreden bent. Het kan altijd terug gestuurd worden en dan krijgt u uw geld terug. U gaf ons aan, dat de kleding gedragen zou zijn, terwijl deze gloednieuw vanaf fabriek zo naar u is gestuurd. U kwam tot deze conclusie omdat er een draadje los zat bij het haarbandje. Wij hadden het idee dat u het te duur vond en een manier zocht om korting te krijgen. Wij zien trouwens net dat u ipv 5,95 verzendkosten, maar 1,50 betaald heeft, omdat u net deed of u in de Drechtsteden woont. Dus heeft u toch nog voordeel!
Daarnaast hadden wij u aangeboden dat u bij een volgende bestelling een gratis haarbandje bij ons krijgt. Zonde dat wij slecht scoren met deze review, maar het merendeel geeft 4 tot 5 sterren. Dus met deze review laten wij zien, dat wij transparant zijn. Ook andere mening mogen gedeeld worden. Gr. Team Dottig

An

Top