Dayhanna Medina Diaz

Goede ervaring, super klantvriendelijk en de medewerkers denken mee. In mijn geval heb ik een setje besteld en die kon niet afgeleverd worden, de medewerker nam contact op met mij en samen hebben... Goede ervaring, super klantvriendelijk en de medewerkers denken mee. In mijn geval heb ik een setje besteld en die kon niet afgeleverd worden, de medewerker nam contact op met mij en samen hebben wij het probleem opgelost. Ik ben tevreden met het eindresultaat en met het afgeleverd produkt.

Klantvriendelijk, flexibel, meedenkend

Irena Pakula

Jestem Bardzo zadowolona z zakupĆ³w robionych u Was .Polecam Wszystkim!!!

Szybko,sprawnie,dobrze opisane produkty,przesy?ka na czas!

Lindsay

Mooie kleding voor de verjaardag van mijn dochtertje.

Snelle bezorging

Groenenbergh

Mooie jurk

Naira

Mooie jurek met goede kwaliteit ?

Snel aflevering ?

Lana

Goede ervaring. Bedacht mezelf nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Direct een mailtje gestuurd of de bestelling gewijzigd/geannuleerd kon worden. Dit kon allemaal!

Reageren snel op mailtjes, ook in het weekend. Snelle levering

D.vanBosse

Ik had op zeer korte termijn een product besteld, en vroeg of ik dit kon komen halen, omdat ik bang was dat het niet op tijd geleverd zou worden. Dit kroontje met 1/2 kon ik namelijk helemaal... Ik had op zeer korte termijn een product besteld, en vroeg of ik dit kon komen halen, omdat ik bang was dat het niet op tijd geleverd zou worden. Dit kroontje met 1/2 kon ik namelijk helemaal nergens anders meer vinden op korte termijn!Maandag besteld en nu op woensdag al binnen! Dit ondanks alle postvertragingen.Echt super, en product voldoet volledig aan de verwachtingen.

snelle levering, heel vriendelijk

Bruidspaar

Prachtige jurkjes voor onze bruidsmeisjes

Mooie kwaliteit, goede communicatie en zeer snelle levering.

Whitney

Ik vind Dottig.com, een heel fijn en professioneel bedrijf. Ze hebben altijd wel leuke en unieke designs voor kleding. Je wordt er snel geholpen en de site is ook overzichtelijk, waardoor je snel je... Ik vind Dottig.com, een heel fijn en professioneel bedrijf. Ze hebben altijd wel leuke en unieke designs voor kleding. Je wordt er snel geholpen en de site is ook overzichtelijk, waardoor je snel je kleding kan vinden en een bestelling kan plaatsten.

je wordt snel geholpen. site is overzichtelijk, waardoor je snel je aankoop kan doen. leuke en schattige designs kleding.

Melissa

Goede ervaring

Correcte leveringsduur. Goede klantendienst en duidelijke communicatie. Degelijke kleding, mooie setjes.