Magda van der Heide

Snelle service, goede prijs.

Je ziet zoiets niet zo gauw in een winkel en ik had het snel in huis

Guner

Jurkje besteld! Prachtig!

Zeer snelle levering!

Cindy

Mooie kleren

Ann

Super tevreden!

Keurig op tijd geleverd en setje is zeer mooi! Dikke glimlach bij een tevreden mama!

Tamo

Zeer vlotte levering en het ziet er tot nu toe goed uit (moet nog passen)

Valerie

Top!

Mooie kleertjes en aangegeven levertijden correct aangehouden

Shna

Ik heb al eerder hier besteld en wij waren helemaal in love met het doop jurkje van onze dochter. Nu word ze 1jaar en dan wil je toch dat ze een prinsesje is op haar verjaardag, daarom opnieuw weer... Ik heb al eerder hier besteld en wij waren helemaal in love met het doop jurkje van onze dochter. Nu word ze 1jaar en dan wil je toch dat ze een prinsesje is op haar verjaardag, daarom opnieuw weer bij jullie besteld. En wat is haar jurk mooi!! Supper goede mail contact en adviezen. Wij zeggen hier bestellen en weet dat je kindjes er op en top uit zullen zien!

Goede mail contact!!

Vm

Super!

Snelle levering, duidelijke website, goede kwaliteit producten.

Joyann

Jurkje gekocht voor mijn dochter, ik kwam via internet achter deze site, het heeft wel even geduurd voor ik jullie vond

Duidelijke site. En snel geleverd.
Ze hebben veel dingetjes voor de kleintjes ook en dat vind ik fijn!
Duidelijke site. En snel geleverd.
Ze hebben veel dingetjes voor de kleintjes ook en dat vind ik fijn!
Meisjes voelen zich nu echt prinsessen dan niet te vergeten dat de prijzen heel fijn zijn

Lisanne de Wit

Stuk jurkje ontvangen. Kan het terug sturen moet ik weer 5 zoveel betalen. Andere jurkjes niet op voorraad.
Mw aan de telefoon gaf aan of ik zelf niet even het knoopje er aan wilde zetten. Daarvoor koop ik niet een jurkje om te gaan handwerken. Meer keer geprobeerd terug te bellen geen contact.

Slechte communicatie en bij stuk product geen goede oplossing

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Beste klant,
Wat jammer dat u zo een slechte review schrijft. Het knoopje van het jurkje was los gekomen. Dat hoort natuurlijk niet. Excuus daarvoor! Wij wilden u een vergoeding geven voor het zelf vastmaken van het knoopje, maar u kon dat niet. Ook niet iemand in uw directe omgeving. U kon het wel naar een naaiatelier brengen en dan zou het 10 tot 15 euro kosten volgens u. Dat vonden wij nogal erg prijzig voor het aanzetten van een knoopje.
Daarom hebben wij aangegeven om de jurk te retourneren, zodat wij dat zelf repareren. De retourkosten zou u terug krijgen.
Wij hebben hier telefonisch contact over gehad en u gaf aan de jurk retour te sturen zodat wij het kunnen repareren of u bestelde inmiddels een andere jurk zodat die alvast weer opgestuurd kon worden. Wij hebben tevreden met elkaar opgehangen, maar nu blijkt dat u het geen goede oplossing vindt?
Spijtig. Gr. Team Dottig