Morgane rosselle

Super goed! Enorm tevreden over de service. Het pakketje is ook heel snel geleverd.

Verpakking,service en levering.

Vv

Niet goed

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben geen idee waarom niet.
Beste klant,
Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben geen idee waarom niet.
U heeft een jurk besteld en had die nodig voor 5 november voor de 1e verjaardag van uw dochter. Wij hebben deze op donderdag 3 november laten bezorgen.
Maar u kunt de jurk altijd retour sturen en u krijgt dan uw geld terug.
Gr. Team Dottig

Shapour

Kwaliteit is prima

Sanne

Heel blij met Dottig, schattig jurkje, super snelle levering!

Mooi product, duidelijke website en snelle levering.

Peter van ierschot

Snelle reactie op email.

Stefanie

Het was mij niet duidelijk dat de jurkjes uit het buitenland moesten komen. Dus heb erg lang zitten wachten zonder enig bericht over de levertijd. Bij een jurk stond ‘21 dagen’ maar ook toen dat... Het was mij niet duidelijk dat de jurkjes uit het buitenland moesten komen. Dus heb erg lang zitten wachten zonder enig bericht over de levertijd. Bij een jurk stond ‘21 dagen’ maar ook toen dat verstreken was kreeg ik geen bericht. Meerdere keren gemaild, nog geen reactie gehad. Toen gebeld en toen werd het verhaal pas uitgelegd. Had handig geweest dat dit eerder was gebeurd.
Uiteindelijk de jurken gehad en ze zijn ontzettend mooi! Dus dat scheelt een hoop.

Mooie jurkjes

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
In onze winkel, kunt u per maat bij het artikel zien of het op voorraad is, of dat wij weer moeten aanvullen vanaf fabriek. Wij leveren altijd binnen 21 dagen, maar heel soms is het extreem druk bij de douane en is er vertraging. Sorry dat wij u daarover niet hebben bericht.
Fijn dat u wel aangeeft, dat u tevreden bent over de jurken. Het was uiteindelijk het wachten waard. Daar doen wij het voor bij onze klanten! Dank voor deze review. Gr. Team Dottig

Naomy Matoewi

Goede kwaliteit producten

Gerekens

Top beter kan niet

alles snelle reactie, snelle verzending

Laetitia

Stock klopte niet. Jurk bleek niet meer voorradig.

Ze hebben oplossing voorgesteld.

Cathy Roels

Zeer tevreden

snelheid, kwaliteit, mooi verpakt!