Uzma Raja

Mijn complimenten voor de service en de hele procedure van mijn bestelling tot aan levering en montage! Alles is vlekkeloos verlopen. Mijn zoontjes vinden het GEWELDIG !! Kwaliteit is super goed...

Met name Bernadet zij heeft samen met haar team enorm hun best gedaan om alles zo goed mogelijk te leveren. Dit noem ik een professioneel bedrijf

Ontzettend vriendelijke en goede service! Ik ben erg tevreden over de kamers en de communicatie die ik daarover met de eigenaresse heb gehad.

Meedenkend, zeer vriendelijk en erg bekwaam.

Winnie

Geweldige service en perfecte levering.

Direct en duidelijke levering.
Bij kleine beschadiging is direct voor adequate oplossing gekozen.

Annabelle Bauer

Superkwaliteit hoogslaper en goede en snelle service

zeer snelle levering.
goede betrokken klantenservice.
de hoogslaper is van hele goede kwaliteit, hij is in kleur white wash, het hout is heel mooi glad en voelt prettig aan.

Tom

Wat een goede service! Telefonisch en per app prima op de hoogte gehouden van de levering. Ondanks wat problemen met de transporteur. Perfecte updates van de status van de levering. En daardoor ook...

Super in de communicatie en zeer klantgericht.
Eenvoudig in elkaar te zetten en compeet.
Er wordt meegedacht om de klant blij te maken.

J. Verweij

Zeer goed en snel geholpen met een vraag naar onderdelen, top service!

Gemakkelijke communicatie (WhatsApp)
Belt even terug terwijl ik buiten openingstijden belde.
Fantastische nazorg.

Noor

Top service!

Snelle en heldere terugkoppeling en goede service!

Bonita

Goede service

Omdat ik zelf niet aanwezig kon zijn met de bezorging en de matras en bed apart geleverd werden.
Heb ik gevraagd of dit wel op dezelfde dag kon. Bernadet heeft haar best gedaan en geregeld dat dit lukte.

Prima producten en topservice!

Ik heb in 2013 een Flexa hoogslaper met bureau en boekenplanken gekocht. Inmiddels heb ik er een laagslaper van gemaakt en via Marktplaats iemand anders blij kunnen maken met de hoogslaaponderdelen, het bureau en de boekenplanken. Twee weken geleden is mijn dochter door het bed gezakt, waarna Doorbouwbedden mij vorige week een vervangende plank heeft gezonden waarmee ik het bed heb kunnen repareren.