Luyckx Marianne

Kreeg twee maal een mail dat mijn bestelling niet op voorraad was en twee dagen later stond de postbode met mijn bestelling aan de deur. Dus dat was bijzonder snel geleverd.
We zijn heel...
We zijn heel tevreden met het eindproduct.

Goede communicatie!

Geen,ben tevreden.

rudolf

Zeer goed

Snelle respons bij vragen

Emma

Overzichtelijke site.
Overzichtelijke site.
Vriendelijke en goede service. Wanneer je een vraag stelt via mail krijg je direct antwoord. Ook direct op de hoogte gehouden via telefoon wanneer mijn bestelling later zou toekomen dan gepland.

Zeer goede service! Werden direct op de hoogte gehouden wanneer er iets mis was met bestelling. Antwoorden altijd zeer snel op e-mails!

Alles goed

goed

niets op aan te merken

Kris

Heel snelle en correcte afhandeling van mijn vragen en mijn bestelling! Direct reactie in de chatbox. Ik had dringend 30 stuks van een bepaald artikel nodig. Via de chatbox kreeg ik dan de... Heel snelle en correcte afhandeling van mijn vragen en mijn bestelling! Direct reactie in de chatbox. Ik had dringend 30 stuks van een bepaald artikel nodig. Via de chatbox kreeg ik dan de bevestiging dat ze er maar 20 hadden en dat als ik deze 20 bestelde via internet ze nog dezelfde dag zouden verzonden worden. In de namiddag rond 15u besteld en de dag nadien op de middag thuis bezorgd. Door de chat wist ik direct dat ik nog naar de andere 10 verder moest zoeken.

De chatbox is heel interessant. Je kan er direct met je vragen terecht.

Neen, niet direct.

Vandenbrande Nora

Het was de 1e keer dat ik mijn doopsuiker bestelde op een site en ik zou het onmiddellijk terug bij 't muizeke doen. We wilden iets dat wat origineler was en niet iets dat je al tientallen hebt... Het was de 1e keer dat ik mijn doopsuiker bestelde op een site en ik zou het onmiddellijk terug bij 't muizeke doen. We wilden iets dat wat origineler was en niet iets dat je al tientallen hebt tegen gekomen en het is zeker gelukt.

De online communicatie is een toppper, bij vragen kreeg ik binnen de minuut een antwoord, en ook de snelle service is een groot pluspunt.

Dorien

Ik kreeg een mail dat er dingen nog niet binnen waren,maar een week later had ik toch alles!

Correcte behandeling.

Snelle levering.
Wel teleurstellend dat het kleur van de suikerbonen niet dezelfde kleur is als op de afbeelding, aangezien wij op zoek waren naar een specifieke kleur.

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste,
Alvast bedankt voor je feedback.
Spijtig te moeten horen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet.
Echter gebruiken wij de productfoto's die wij van onze leverancier...
Beste,
Alvast bedankt voor je feedback.
Spijtig te moeten horen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet.
Echter gebruiken wij de productfoto's die wij van onze leverancier krijgen. Uiteraard kan dit licht afwijken, naargelang welk medium U gebruikt (gsm, tablet, pc,...).
Wat we niet echt snappen is de beoordeling over de reactiesnelheid, aftersales en klantvriendelijkheid. Wij hebben op geen enkele manier contact met U gehad. (mail, chat, telefonisch). Zou U even kunnen uitleggen op wat dit wordt gebaseerd, zo kunnen wij hieraan werken naar de toekomst toe?
Met vriendelijke groeten,
Doopsuiker 't Muizeke

Groot aanbod, snelle levering

Makkelijker moest er een winkel zijn waar je zonder afspraak langs kan komen.

Kim

Was zeer snel geleverd!!!