Klaartje

Positief

Heel goed prijs/kwaliteit

Misschien een mail versturen wanneer je bestelling verwerkt wordt.

Tine Lenaerts

Levering duurde door backorder helaas vrij lang. Ik heb op voorhand contact opgenomen met de firma om info te krijgen hoeveel badparels er in een buisje pasten en kreeg bij de vraag voor het buisje... Levering duurde door backorder helaas vrij lang. Ik heb op voorhand contact opgenomen met de firma om info te krijgen hoeveel badparels er in een buisje pasten en kreeg bij de vraag voor het buisje van 10cm direct antwoord.. helaas kwam er op mijn volgende vraag nooit antwoord. Ik heb dus de producten besteld en kwam bijgevolg toch in elk buisje een parel tekort omdat er 9 in pasten en geen 8. Heel erg jammer! Nu heb ik 3 lege buisjes over. Over de producten zelf ben ik heel tevreden en zat heel goed beschermd ingepakt.. maar als ik antwoord had gekregen op mijn vraag had ik simpelweg ook meer besteld en kwam ik er nu geen drie tekort. Dat is natuurlijk wel spijtig.

Goede kwaliteit, mooie producten, uitgebreid gamma.

Mails beantwoorden.. het neemt veel tijd in maar is echt belangrijk. Of meer werken met voorbeeldfoto’s in het gamma.. dan was mailen ook overbodig.

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste Tine,
Bedankt voor je berichtje,
Beste Tine,
Bedankt voor je berichtje,
Na wat opzoekwerk vind ik 2 mails op je naam op datum van 22/02. Deze hebben wij beide de zelfde dag beantwoord. Zowel de eerste mail waar je vraagt hoeveel badparels er in een proefbuis van 10 cm gaat, alsook de 2de mail waar je ons vraagt dat we ook aan proefbuisjes van 15 cm geraken. We hebben geen enkele mail zien passeren met een vraag over de proefbuizen van 20 cm waar inderdaad 9 badparels in passen. (Maar dat heb je ons nooit gevraagd.)
Wat de snelheid van de levering betreft proberen wij steeds zo snel mogelijk te verzenden, echter is dit niet altijd even gemakkelijk als de leverancier de producten niet op stock heeft. Toch had je binnen de 3 weken je bestelde goederen in huis.
Met vriendelijke groeten,
Doopsuiker 't Muizeke

Heel goede service! Wij zijn heel tevreden.

Sarah Royen

Snelle, correcte levering

Royen Sarah

Snelle, correcte levering

Sanne

Tevreden!

Betaling op website ging moeilijk, een vijftal keer moeten proberen vooraleer dit was gelukt.

Uitstekende service

Vlotte en duidelijke cimmunicatie

Jolien Van Hauwaert

Alles was mooi ingepakt en verzorgd afgeleverd, maar toch was er van 1 van de fotohoudertjes van de leeuwtjes een staartje af. Dit was wel jammer.

Toch wel snelle levering

Er was toch 1 van de fotohoudertjes gebroken (staartje afgebroken) misschien toch beter op de doos aangeven fragile aangezien alles van soort glas is wat ik besteld had

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste Jolien,
Wij proberen alles steeds zo goed mogelijk te verpakken om zulke gevallen te vermijden. Doch kunnen wij niet voorzien hoe ze met de pakjes omgaan bij het transport.
Ik ben het...
Beste Jolien,
Ik ben het even nagegaan, en wij hebben van jullie wel geen melding per mail/telefonisch gekregen van breuk bij het transport. Dit geef je best door via mail aan ons, zodat wij een nieuw product kunnen opsturen per post. Daar de breekbare pakjes steeds verzekerd verzonden worden.
Je kan ons best hieromtrent nog een mailtje sturen, zodat dit in orde kan worden gebracht.
Hopend jullie hiermee al verder te hebben geholpen.

Alles is heel goed gegaan

Wat ik besteld heb is helemaal wat op de site staat!

Prima service!

Duidelijke informatie over het product.