norea

Vlot contact. Juiste levering

Vlotte en persoonlijke service. Staan open voor vragen van de klant en zijn ook bereid om hier zo goed mogelijk aan tegemoet te komen. Fijne ervaring!!

Bereid om tegemoet te komen aan persoonlijke vragen van de klant die niet standaard op website staan.

Contactformulier werkt niet altijd even goed. Misschien kan dit aangepast worden.

Snelle service en goede communicatie.

Goede communicatie. Snelle service.

Neen

Kimberly

Goede klantenservice mensen nemen zelf contact op als er iets bv niet is en vragen wat je wil top gewoon

Heel vriendelijk aan de telefoon. Snelle levering. Alles zeer correct verlopen.

Heeft gedaan wet er beloofd was!

Mss is kijken of er een mogelijkheid is voor kleinere verpakkingen. Had heel veel verpakkings- en beschermingsmateriaal.

Klaartje

Positief

Heel goed prijs/kwaliteit

Misschien een mail versturen wanneer je bestelling verwerkt wordt.

Tine Lenaerts

Levering duurde door backorder helaas vrij lang. Ik heb op voorhand contact opgenomen met de firma om info te krijgen hoeveel badparels er in een buisje pasten en kreeg bij de vraag voor het buisje... Levering duurde door backorder helaas vrij lang. Ik heb op voorhand contact opgenomen met de firma om info te krijgen hoeveel badparels er in een buisje pasten en kreeg bij de vraag voor het buisje van 10cm direct antwoord.. helaas kwam er op mijn volgende vraag nooit antwoord. Ik heb dus de producten besteld en kwam bijgevolg toch in elk buisje een parel tekort omdat er 9 in pasten en geen 8. Heel erg jammer! Nu heb ik 3 lege buisjes over. Over de producten zelf ben ik heel tevreden en zat heel goed beschermd ingepakt.. maar als ik antwoord had gekregen op mijn vraag had ik simpelweg ook meer besteld en kwam ik er nu geen drie tekort. Dat is natuurlijk wel spijtig.

Goede kwaliteit, mooie producten, uitgebreid gamma.

Mails beantwoorden.. het neemt veel tijd in maar is echt belangrijk. Of meer werken met voorbeeldfoto’s in het gamma.. dan was mailen ook overbodig.

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste Tine,
Bedankt voor je berichtje,
Beste Tine,
Bedankt voor je berichtje,
Na wat opzoekwerk vind ik 2 mails op je naam op datum van 22/02. Deze hebben wij beide de zelfde dag beantwoord. Zowel de eerste mail waar je vraagt hoeveel badparels er in een proefbuis van 10 cm gaat, alsook de 2de mail waar je ons vraagt dat we ook aan proefbuisjes van 15 cm geraken. We hebben geen enkele mail zien passeren met een vraag over de proefbuizen van 20 cm waar inderdaad 9 badparels in passen. (Maar dat heb je ons nooit gevraagd.)
Wat de snelheid van de levering betreft proberen wij steeds zo snel mogelijk te verzenden, echter is dit niet altijd even gemakkelijk als de leverancier de producten niet op stock heeft. Toch had je binnen de 3 weken je bestelde goederen in huis.
Met vriendelijke groeten,
Doopsuiker 't Muizeke

Heel goede service! Wij zijn heel tevreden.

Sarah Royen

Snelle, correcte levering