Sylvia Gijbels

Zeer goed!

Snelle levering, goede communicatie hierrond

Romain Vancraeyenest

Heel correcte afwerking van de bestelling.

Evi

Ik had enkele vragen gesteld via hun chat die op de website aangegeven staat om info in te winnen, was zeer makkelijk, ze hielpen mij zeer snel!

De supersnelle hulp via de chat vond ik super! 1 bepaald product was er niet op de website (doopsuikerkaartjes van een bepaald thema waar ze het geboortekaartje wel van hadden), zij hebben dit voor... De supersnelle hulp via de chat vond ik super! 1 bepaald product was er niet op de website (doopsuikerkaartjes van een bepaald thema waar ze het geboortekaartje wel van hadden), zij hebben dit voor mij op de website geplaatst en een link gezet in de chatsessie zodat ik dit dadelijk kon aankijken om te bestellen. Superservice!

Misschien iets meer afmetingen van doopsuikerkaartjes op de site vermelden. Ik heb ook de spekjes in de vorm van wolkjes besteld, hier eventueel ook een aantal bijplaatsen.

Kim Decuyper

Zeer goede service!
Bestellen via de website ging zeer vlot en was duidelijk. Snelle levering.

Je kan zowel in de winkel als via de website bestellen. Dus voor ieder wat wils.

Verbeterpunt naar de levering van bpost: onze zending werd gewoon aan de deur neergezet om 8u30 s'morgens.
Dit op een regenachtige dag en in een drukke straat. Als bij wonder stond het er nog gewoon om 17u30 bij aankomst thuis.
Iets waar jullie niet kunnen aan doen maar jullie misschien wel veel kan kosten als er zo'n pakjes verloren gaan.

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Dag Kim, Bedankt voor je Review, We geven dit door aan Sendcloud, dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn dat ze het pakketje zomaar achterlaten. Normaal als er niemand het pakket kan... Dag Kim, Bedankt voor je Review, We geven dit door aan Sendcloud, dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn dat ze het pakketje zomaar achterlaten. Normaal als er niemand het pakket kan aannemen ligt dit de volgende dag klaar voor afhaling in het dichtstbijzijnde Bpost-punt. Mvg, Doopsuiker 't Muizeke

RVM

De levering gebeurde heel snel (2dagen).
Het snoep ziet er precies uit als voorgesteld op de website.
Het snoep werd zorgvuldig verpakt met extra versteviging in de doos.
Men...
De levering gebeurde heel snel (2dagen).
Het snoep ziet er precies uit als voorgesteld op de website.
Het snoep werd zorgvuldig verpakt met extra versteviging in de doos.
Men houdt rekening met de "extra opmerkingen" die u kan noteren bij uw bestelling.
Ik ben heel tevreden!

- Snelle levering.

De Vuyst Maaike

Goede service , levering was snel en kwaliteit was ook in orde. bij problemen krijg je ook een snelle feedback

snelle levering
goede kwaliteit
vriendelijke mensen

De Waele Jolien

Positief!

Online chat biedt perfecte service.

Sara

Duidelijke website, snelle service, zeer klantgericht.

Zeer snelle service, na schade in transport, meteen vervanging van de kapotte producten. Top!

Femke

Super, heel vriendelijk aan de telefoon geholpen en snelle service gekregen in de webshop

Scherpe prijzen en voldoende voorraad voor mijn last minute bestelling

Op de site staat hele dag telefonisch bereikbaar, ik had zowel maandag als dinsdag een paar keer geprobeerd, uiteindelijk wel gelukt (maar was ook hun sluitingsdag)

Ik ben een beetje op mijn honger blijven zitten betreffende een vraag over een aantal artikelen, maar de bestelde artikelen waren top!

Super mooie bedankjes! Top!
Snelle levering.
De beeldjes waren keurig ingepakt voor transport.

Communicatie kan beter!