Dorien

Ik kreeg een mail dat er dingen nog niet binnen waren,maar een week later had ik toch alles!

Correcte behandeling.

Snelle levering.
Wel teleurstellend dat het kleur van de suikerbonen niet dezelfde kleur is als op de afbeelding, aangezien wij op zoek waren naar een specifieke kleur.

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste,

Alvast bedankt voor je feedback.

Spijtig te moeten horen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet.
Echter gebruiken wij de productfoto's die wij van onze leverancier krijgen. Uiteraard kan dit licht afwijken, naargelang welk medium U gebruikt (gsm, tablet, pc,...).

Wat we niet echt snappen is de beoordeling over de reactiesnelheid, aftersales en klantvriendelijkheid. Wij hebben op geen enkele manier contact met U gehad. (mail, chat, telefonisch). Zou U even kunnen uitleggen op wat dit wordt gebaseerd, zo kunnen wij hieraan werken naar de toekomst toe?

Met vriendelijke groeten,
Doopsuiker 't Muizeke

Groot aanbod, snelle levering

Makkelijker moest er een winkel zijn waar je zonder afspraak langs kan komen.

Kim

Was zeer snel geleverd!!!

Zeer goed.
Duidelijke communicatie en antwoord op mogelijke vragen

Schoonheidssalon Blossom

Gewoon positief. Duidelijke website. Besteld en levering volgde heel snel.

nee

Sylvia Gijbels

Zeer goed!

Snelle levering, goede communicatie hierrond

Romain Vancraeyenest

Heel correcte afwerking van de bestelling.

Evi

Ik had enkele vragen gesteld via hun chat die op de website aangegeven staat om info in te winnen, was zeer makkelijk, ze hielpen mij zeer snel!

De supersnelle hulp via de chat vond ik super! 1 bepaald product was er niet op de website (doopsuikerkaartjes van een bepaald thema waar ze het geboortekaartje wel van hadden), zij hebben dit voor mij op de website geplaatst en een link gezet in de chatsessie zodat ik dit dadelijk kon aankijken om te bestellen. Superservice!

Misschien iets meer afmetingen van doopsuikerkaartjes op de site vermelden. Ik heb ook de spekjes in de vorm van wolkjes besteld, hier eventueel ook een aantal bijplaatsen.