Jolien Van Hauwaert

Alles was mooi ingepakt en verzorgd afgeleverd, maar toch was er van 1 van de fotohoudertjes van de leeuwtjes een staartje af. Dit was wel jammer.

Toch wel snelle levering

Er was toch 1 van de fotohoudertjes gebroken (staartje afgebroken) misschien toch beter op de doos aangeven fragile aangezien alles van soort glas is wat ik besteld had

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste Jolien,
Wij proberen alles steeds zo goed mogelijk te verpakken om zulke gevallen te vermijden. Doch kunnen wij niet voorzien hoe ze met de pakjes omgaan bij het transport.
Ik ben het even nagegaan, en wij hebben van jullie wel geen melding per mail/telefonisch gekregen van breuk bij het transport. Dit geef je best door via mail aan ons, zodat wij een nieuw product kunnen opsturen per post. Daar de breekbare pakjes steeds verzekerd verzonden worden.
Je kan ons best hieromtrent nog een mailtje sturen, zodat dit in orde kan worden gebracht.

Hopend jullie hiermee al verder te hebben geholpen.

Alles is heel goed gegaan

Wat ik besteld heb is helemaal wat op de site staat!

Prima service!

Duidelijke informatie over het product.

Queenie Claes

Zeer snelle service.

Luyckx Marianne

Kreeg twee maal een mail dat mijn bestelling niet op voorraad was en twee dagen later stond de postbode met mijn bestelling aan de deur. Dus dat was bijzonder snel geleverd.
We zijn heel...

Goede communicatie!

Geen,ben tevreden.

rudolf

Zeer goed

Snelle respons bij vragen

Emma

Overzichtelijke site.
Vriendelijke en goede service. Wanneer je een vraag stelt via mail krijg je direct antwoord. Ook direct op de hoogte gehouden via telefoon wanneer mijn bestelling later...

Zeer goede service! Werden direct op de hoogte gehouden wanneer er iets mis was met bestelling. Antwoorden altijd zeer snel op e-mails!

Alles goed

goed

niets op aan te merken

Kris

Heel snelle en correcte afhandeling van mijn vragen en mijn bestelling! Direct reactie in de chatbox. Ik had dringend 30 stuks van een bepaald artikel nodig. Via de chatbox kreeg ik dan de...

De chatbox is heel interessant. Je kan er direct met je vragen terecht.

Neen, niet direct.

Vandenbrande Nora

Het was de 1e keer dat ik mijn doopsuiker bestelde op een site en ik zou het onmiddellijk terug bij 't muizeke doen. We wilden iets dat wat origineler was en niet iets dat je al tientallen hebt...

De online communicatie is een toppper, bij vragen kreeg ik binnen de minuut een antwoord, en ook de snelle service is een groot pluspunt.