Sara

Duidelijke website, snelle service, zeer klantgericht.

Zeer snelle service, na schade in transport, meteen vervanging van de kapotte producten. Top!

Femke

Super, heel vriendelijk aan de telefoon geholpen en snelle service gekregen in de webshop

Scherpe prijzen en voldoende voorraad voor mijn last minute bestelling

Op de site staat hele dag telefonisch bereikbaar, ik had zowel maandag als dinsdag een paar keer geprobeerd, uiteindelijk wel gelukt (maar was ook hun sluitingsdag)

Ik ben een beetje op mijn honger blijven zitten betreffende een vraag over een aantal artikelen, maar de bestelde artikelen waren top!

Super mooie bedankjes! Top!
Snelle levering.
De beeldjes waren keurig ingepakt voor transport.

Communicatie kan beter!

Frooninckx joke

Bestelling doopsuikerartikelen

Goede service

Bestelling en opvolging gaat vlot

Duidelijk

Te veel mails, dit mag gerust wat minder

Beste,
Alvast bedankt voor je review! :)
Beste,
Alvast bedankt voor je review! :)
Wij zijn er ons van bewust dat er dubbele mails worden uitgestuurd. Wij proberen te achterhalen van waar dit probleem komt. Echter komen bestellingen hierdoor niet in gedrang :)
Met vriendelijke groeten,

Bianca Vossen

Ik heb onlangs het kalkbeeld van de baby op een dunne pluim besteld. Dit was echt super mooi afgewerkt. We waren er heel tevreden over. Het was ook heel erg goed ingepakt voor verzending. We hadden... Ik heb onlangs het kalkbeeld van de baby op een dunne pluim besteld. Dit was echt super mooi afgewerkt. We waren er heel tevreden over. Het was ook heel erg goed ingepakt voor verzending. We hadden ook een paar kleine kalbeeldjes die niet op voorraad waren besteld en we werden via telefoon heel goed op de hoogte gehouden over wanneer ze konden geleverd worden.

Bij telefonisch contact heel klantvriendelijk. Mooie producten voor een sterke prijs

Bij de kalkbeelden staat niet bij ieder beeldje een afmeting

Dag Bianca,
Alvast bedankt voor deze positieve review.
Wij gaan eerstdaags zeker aan de slag met je verbeterpunten.
Met vriendelijke groeten,

Vlot

Alles verliep zeer vlot

Neen

Zeer goed. Ik schrok wanneer mijn bestelling niet in stock bleek te zijn, maar alsnog supersnelle levering!

Snelle levering. Vriendelijke dienst.

Een voorraadinformatie (op voorraad ja of nee en hoe lang levertijd indien niet op voorraad) functie op de site zou handig zijn.

Beste,
Alvast bedankt voor de geplaatste review.
Helaas kunnen wij geen LIVE stockbeheer op onze website plaatsen daar we ons kassasysteem niet kunnen koppelen met onze webshop.
Wij...
Beste,
Alvast bedankt voor de geplaatste review.
Wij raden aan als je de voorraad van één of meerdere artikelen wil weten ons even op te bellen of ons aan te spreken via de chatapplicatie via onze webshop :)
Mvg,

Clara

Zeer goede ervaring! Een aantal dingen besteld waaronder ook geretourneerd

Binnen zeer korte tijd worden je vragen zeer duidelijk beantwoord en de website steekt goed in elkaar.
Goederen retourneren verloopt zonder problemen
Vriendelijke behandeling van vragen