Snelle service en goede communicatie.

Goede communicatie. Snelle service.

Neen

Kimberly

Goede klantenservice mensen nemen zelf contact op als er iets bv niet is en vragen wat je wil top gewoon

Heel vriendelijk aan de telefoon. Snelle levering. Alles zeer correct verlopen.

Heeft gedaan wet er beloofd was!

Mss is kijken of er een mogelijkheid is voor kleinere verpakkingen. Had heel veel verpakkings- en beschermingsmateriaal.

Klaartje

Positief

Heel goed prijs/kwaliteit

Misschien een mail versturen wanneer je bestelling verwerkt wordt.

Tine Lenaerts

Levering duurde door backorder helaas vrij lang. Ik heb op voorhand contact opgenomen met de firma om info te krijgen hoeveel badparels er in een buisje pasten en kreeg bij de vraag voor het buisje...

Goede kwaliteit, mooie producten, uitgebreid gamma.

Mails beantwoorden.. het neemt veel tijd in maar is echt belangrijk. Of meer werken met voorbeeldfoto’s in het gamma.. dan was mailen ook overbodig.

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste Tine,

Bedankt voor je berichtje,

Na wat opzoekwerk vind ik 2 mails op je naam op datum van 22/02. Deze hebben wij beide de zelfde dag beantwoord. Zowel de eerste mail waar je vraagt hoeveel badparels er in een proefbuis van 10 cm gaat, alsook de 2de mail waar je ons vraagt dat we ook aan proefbuisjes van 15 cm geraken. We hebben geen enkele mail zien passeren met een vraag over de proefbuizen van 20 cm waar inderdaad 9 badparels in passen. (Maar dat heb je ons nooit gevraagd.)

Wat de snelheid van de levering betreft proberen wij steeds zo snel mogelijk te verzenden, echter is dit niet altijd even gemakkelijk als de leverancier de producten niet op stock heeft. Toch had je binnen de 3 weken je bestelde goederen in huis.

Met vriendelijke groeten,
Doopsuiker 't Muizeke

Heel goede service! Wij zijn heel tevreden.

Sarah Royen

Snelle, correcte levering

Royen Sarah

Snelle, correcte levering

Sanne

Tevreden!

Betaling op website ging moeilijk, een vijftal keer moeten proberen vooraleer dit was gelukt.

Uitstekende service

Vlotte en duidelijke cimmunicatie